Iz volkovega b(r)loga

Oprostite, ali govorite primorsko?

Izmeček človeštva

Komentiraj

Objavil/a Alex van der Volk 4.09.2011 ob 11:19 ob 11:19 pod Žlica pelina

Še ena maratonska obava? Ne, danes pa ne. Za vas, dragi moji bralci, imam danes samo eno izredno kratko vprašanje.

Ob vseh pobudah Civilne iniciative za družino in pravice otrok, katere člani v en glas vpijejo, da so hvaležni za mater in očeta in kako pravo družino lahko sestavljajo samo mati, oče in otroci, se sam namreč počutim, izredno milo rečeno, čudno. Vsi, ki me spremljate že vsa ta leta, namreč dobro veste, da moj oče1 v svojem celotnem življenju zame ni naredil absolutno ničesar, ko pa je tudi mamo pri mojih sedmih letih pobral rak, sem ostal v družini, sestavljeni iz stare mame, tete in sestre.

Vprašanje se torej glasi. KAJ TOREJ SEM? Točno tako. Kaj sem za zgoraj omenjene člane civilne inciative, za gospoda Aleša Primca in morda tudi vas, ki  stališča iniciative zagovarjate? Po logiki gospoda Primca sem bržkone nek izmeček, če ne celo spaček, ki se s »pravim« človekom, kateremu je bilo dano odraščati v pravi družini (mama, oče, otroci) ne more niti primerjati. In, hehe, čeprav so moji roditelji dejansko obstajali in sem se rodil kot vsak drug človek, naj mi nekdo že enkrat pove kako in predvsem komu bi sam lahko bil hvaležen za mamo in očeta. Državi? Bogu? Naravni evoluciji? Zvezdam?

Ali naj se vendarle končno sprijaznim s tem, da sem enostavno izmeček človeštva, kar sem postal, ker me niso že v rani mladosti dati tujim ljudem v posvojitev, ker je samo to normalno?

  1. v kolikor si človek, ki je zagrešil tudi tako zelo grozljive stvari, da jih na javno mesto kot je blog, resnično ne morem zapisati, ta izraz sploh še zasluži [nazaj gor]
  • Share/Bookmark
 
35 odgovorov na “Izmeček človeštva”
  1. Bojan - 4.09.2011 ob 11:44

    Na Dnevnikovi strani imaš dober članek o “argumentih” nasprotnikov zakonika.

    http://www.dnevnik.si/objektiv/v_objektivu/1042470060

    Ranka Ivelja jim je pokazala, kako se to dela :-)

  2. alexia - 4.09.2011 ob 13:18

    In ,ker je 53 odstotkov otrok rojenih v zunajzakonskih skupnostih, četrtina vseh družin, pa je enostarševskih ,je najbolje,da v ta zakonik še dodajo,kak obvezen simbol ,da nas označijo,še najbolje,da uvedejo obvezno tetoviranje,tako nas bosta pijani oče in pretepena mati bolje opazila,ko bosta svoje srečne otroke k pedofilskemu župniku peljala poslušat,kako so lahko hvaležni ,ker so Prava družina

  3. jesis - 4.09.2011 ob 14:46
    jesis

    Sprijazni se s tem, da živiš na Planetu Opic in to v Butalah. Začni jim odpuščati kot bi morali odpuščati oni, saj jih vera uči k temu – pa tega ne delajo. ne poznajo niti svojega Boga. Ker Oni, veleoni, nadopice tako rekoč – pri spovedi dobe odpustek za svoj greh, ti ga pa ne.

    Ti jim lahko odpustiš njihovo zaplankanost, bebavost, zahojenost .. oni pa ne znajo odpuščati. Nikoli in nikdar!

    Edino kar jim je blizu je zahrbtno maščevanje in skrajno agresivno vsiljevanje svojega pogleda na življenje drugim.

  4. metka - 4.09.2011 ob 15:23

    Že več let spadam med splošne ateiste(ne hodim v nobeno cerkev,niti ne berem horoskopov ipd),vendar vem dovolj o situaciji v RKC.Dokler bo na samem čelu RKC človek,ki je z nekaj drugimi napisal in podpisal dokument o skrivanju pedofilskih župnikov v druge fare in o pometanju vsega pod prag,se ne bo spremenilo ničesar.Da o denarju ki ga poseduje in ga vsakodnevno še molze iz že tako izžetih vernikov ne govorimo. če jim je kaj mar za družine naj se raje vprašajo,zakaj je stopnja samomorov med člani RKC in podobnimi organizacijami po številu največja na svetu!!! Če bi kdo želel izraziti svojo podporo zakoniku je na FB krasna stran,ki jo upravljajo”pedri”(namesto da bi bili “verniki” veseli,da jih rešijo konkurence pri iskanju plodnih samic,jih še napadajo)in se imenuje Za vse družine.Se splača pogledat!!!

  5. Sakir - 4.09.2011 ob 22:49

    Maš rad predalčke?

  6. raje nisem kul - 5.09.2011 ob 00:33

    A si si šel prebrat njihovo spletno stran 24kul.si? Da pobruhaš monitor. Članki tipa NAJPREJ HOMOSEKSUALNE POROKE, SEDAJ NAS ČAKA ŠE LEGALIZACIJA PEDOFILIJE!??, HOMOSEKSUALNI MOŠKI OBČUTNO BOLJ IZPOSTAVLJENI NEVARNOSTI RAKA KOT HETEROSEKSUALNI, NASLEDNJI KORAK – POLIGAMIJA? in podobno. Ampak pazi, oni so KUL.

  7. jože - 5.09.2011 ob 02:32

    Nisi ne “izmeček človeštva” ne karkoli drugega, kakor nekateri radi predalčkajo.

    Si človek, in si kar ti očitno ustreza. Drugo v resnici (nekateri tega tako ali tako ne bodo razumeli) ni pomembno.

  8. nespečnost - 5.09.2011 ob 03:31

    Ravno na 3 kanalu poslušam kaj so poslanci govorili o tem zakonu. Posebej glasen je bil Jelinčič o devianostni, da ga ne citiram zdaj. Zanjga so vsi homo usmerjeni deviatni. Evo zame je pa deviaten on s tem da ima 30 let mlajšo ženo, zame pa to ni normalno da spolno občuješ s človekom ki je mlajši od tvojih otrok in je on zame devianten.

  9. Daša - 5.09.2011 ob 09:32

    Mislim, da nas je veliko takih, ki smo ostali brez enega ali pa kar brez obeh staršev zaradi smrti. Kot kaže smo za njih res iz planeta z neznanim imenom. Sploh ne razumem, zakaj se mora država vtikati v to, kdo živi s kom. A ni vendar cilj, da je čim več državljanov zadovoljnih in srečnih ?

  10. ana kos - 5.09.2011 ob 10:08

    Izmeček družbe? Ej, tale izraz pa mene zaboli. Ne verjamem, Volk, da si za koga izmeček družbe, pa če bi vprašal Kulovce vsakega posebej. Saj vendar ni poudarek na tem. Koliko ljudi živi v malo drugačnih družinah. Jaz sicer vidim kot najboljšo možnost klasično družino. Vendar ni poudarek na tem, da družina s staro mamo in teto in malo ni prav tako dobra, poudarek je na tem, da bi vendar stremeli k dobri družini. Zabolijo me mnenja kot je npr. Alexijino, ker niso vse klasične družine slabe kot tudi vse homo družine ne bi bile dobre. In to s pedofilskimi župniki je pretiravanje.

    Vse dobro vsem! Posebej pa tebi, Volk!

  11. alexia - 5.09.2011 ob 14:16

    @ana kos :seveda niso vse klasične družine slabe se strinjam,jih je pa veliko,ki ravno zaradi igranja popolne družine trpijo.Ne moremo si vsi ustvarit ali vsaj obdržat klasično, pa pustmo ločitve,smrti ,ne moreš ubežat in bi ravno take družine bile najbolj prizadete iz tega zakonika,pa to, da ravno cerkev naliva na svoj propadli mlin in ne, to s pedofilskimi župniki ni pretiravanje ,že samo eden je več kot dovolj,jaz si oči pred tem ne bom in ne zatiskam,ker imam otroke in tudi zelo slabo izkušnjo z župnikom…

  12. Zavestna Samost II - 5.09.2011 ob 20:04

    Ostani in bodi enostavno TI, samosvoja, enkratna OSebnost. Izmeček pa je zame NEnormalni Aleš Primc. Duševni bolnik je zame Aleš Primc. Tudi jaz SEM samosvoja BIT. Formalna NEvernica. In sem tudi velika, odkrita nasprotnica Rikomatoliške cerkve kot ustanove. In tisti verniki, ki tako slepo verjamejo taki NEmoralni ustanovi, ki se ima za versko in za krščansko , so zame brez lastnega zavedanja. Bodi dobro, bodi lepo, R.

  13. ana kos - 5.09.2011 ob 21:31

    @Alexia! Vsi pogosto izhajamo iz svojih izkušenj, takih in takih. Res je, NIHČE ne bi smel zlorabljati otrok, sploh nikogar ne zlorabljati. Tudi jaz imam otroke – in zelo dobro vem, kaj si želim zanje. Imamo nekaj zelo slabih izkušenj, takih, ki jih ne privoščim nikomur, res nikomur. Tudi v c/Cerkvi sem videla razne stvari, ki niso dobre, toda tiste konkretne zelo hude niso bile v Cerkvi.

    Na srečo vidim ljudi, ki se trudijo res biti dobri. V Cerkvi vidim to, v tisti konkretni živi skupnosti.

    Želim ti vse dobro!

  14. metka - 5.09.2011 ob 23:15

    @raje nisem kul:Pokukala sem na omenjeno spletno stran in je res kar praviš-ZA BRUHAT!!!!Imam pa eno vprašanje.:A je mogoče komentirati njihove članke?Zakaj na naslovni strani te opcije ni,je pa mogoče donirat….

  15. raje nisem kul - 5.09.2011 ob 23:39

    Ne moreš komentirati. Imajo pa PRISPEVKI IN MNENJA BRALCEV, link je v stolpcu na levi. Jaz sem to preletela in nisem videla nobenega mnenja ki bi bil proti njim. Hvalijo en drugega, kako dobro delo opravljajo, si čestitajo in dajejo spodbude za naprej. Poskusi jim pisati, po moje ne boš objavljena, ker so napisali

  16. Gregor - 6.09.2011 ob 00:26

    Objektivno gledano, so zgornji komentarji ravno tako nestrpni do drugačnih ljudi (do vernih), kot so oni (Cerkev) nestrpni do istospolno usmerjenih. Zato menim, da glede na to, da ste mnogi v svojih komentarjih omenjali, da sami ne znajo odpuščati, pričakujejo pa da drugi odpuščajo njim, sami padli na njihovo nivo. Komentarji so prav na ravni tistih, ki sem jih nekoč (ko sem še obiskoval to brezvezno spletno stran) lahko bral na 24ur.com. Kar pa se tiče samega zakona; moje mnenje je, da je lahko družina tudi z dveh staršev istega spola in da otrok lahko zrase v nromalnega človeka, tudi v takih obliki družine. Referendum je nepotreben, ker konec koncev plačujemo naše politike zato, da se sami odločajo v našem imenu, ne pa da zdej že za vsak zakon poleg denarja s katerim jih plačujemo (politike), dajemo denar še zato, da smo lahko neposredno udeleženi pri odločitvah in sprejemanju zakonov.

  17. marš na drini - 6.09.2011 ob 08:38
    marš na drini

    @gregor,

    ne vem, če lahko govorimo o nestrpnosti do nestrpnosti. eno je nesprejemati nekoga zaradi nekega legitimnega mnenja, ki ne posega v pravice drugih, drugo pa je, če ne sprejemamo mnenja, ki ne priznava (istih) pravic drugim. mislim, da tu nihče nima nič proti temu, da ljudje verujejo v boga, recimo, problem je pač v tem, ko svoj način razmišljanja nelegitimno vsiljujejo tudi drugim.

    problem cerkve je v tem, da preprosto ne priznava svobode onkraj svojih lastnih meril. tudi tistim ne, ki jih ta merila ne zavezujejo in tudi če se s tem ne posega v pravice drugih ljudi. in zanimivo je ravno to, kako se tu poudarja skrb za otroka, ampak sedaj lepo vidiš na življenskem primeru, da se tu ne počne nič drugega kot ljudi predalčka in kategorizira, postavlja v nek neenakopraven položaj na osnovi neke ideologije. in tu se lepo pokaže ta hinavščina. ne, ne gre jim za dobrobit otroka, gre jim za ideologijo. skratka, “normalna” družina = “normalen” otrok. “nenormalna” družina = “nenormalen” otrok. in to je dobro za otroka? katerega?

  18. nevenka - 6.09.2011 ob 13:18
    nevenka

    Vedno zagovarjam otrokovo pravico do krvnega sorodstva in njegovo pravico do pravih staršev, če so živi. Če pa niso, pa je odvisno ali otroka lahko ima kdo od sorodnikov, če pa ne, pa je dobro najti ustrezno posvojitev. Ne vem zakaj bi bil tak otrok izmeček. Sploh ne vem kako bi lahko bi katerikoli otrok izmeček. Glede homoseksualnih posvojitev sem se pa jasno izrazila, da zagovarjam trostarševstvo. Biološki starši plus posvojitelj. Otrok ima pravico do svojega porekla, do genskih informacij in do pomoči v primeru eventuelnih transplantacij mozga itd. Vso ostalo skrb in način življenja naj si potem dogovorno uredijo med seboj, otroku pa se da ob določeni starosti možnost izbire pri kom bo živel. Saj tudi homoseksualne skupnosti niso za vedno in razpadajo. Otrok namreč ni lastnina. Pa velikokrat tako izpade. Ne strinjam se z donatorstvom genskega materiala brez odgovornosti in industrializacijo produkcije otrok po naročilu.

  19. Alex van der Volk - 6.09.2011 ob 15:18
    Alex van der Volk
    Vedno zagovarjam otrokovo pravico do krvnega sorodstva in njegovo pravico do pravih staršev, če so živi

    Res čisto vedno, Nevenka?

    http://volkec.blog.siol.net/2007/11/21/puzzle-moje-preteklosti/

  20. Rado - 6.09.2011 ob 17:09
    Rado

    Nihče Alex ni kriv za tiste stvari, na katere ni mogel vplivati. In ni je stvari, ki bi si jo ti moral očitati v zvezi s tem.

    A tvoja boleča lastna izkušnja še ne pomeni, da Primc nima prav.

    Sam mislim, da ima Primc prav in da je treba izhajati iz stališča, da sta skupaj natanko en moški in ena ženska, človeško bitje.

  21. nevenka - 6.09.2011 ob 18:33
    nevenka

    Ja, čisto vedno, kadar naletim na tako temo. Glej ga, saj ne uspem vsega prebrati na blogosu. Zakaj si dal ta link, saj ni nikjer kakšnega mojega komentarja, da bi bil protisloven temu, kar sem zapisala???

    Do nekaterih pogledov istospolno usmerjenih imam kar nekaj zadržkov, ker se meni zdijo egoistični.

  22. marš na drini - 6.09.2011 ob 19:05
    marš na drini
    Sam mislim, da ima Primc prav in da je treba izhajati iz stališča, da sta skupaj natanko en moški in ena ženska, človeško bitje.

    tega ne razumem najbolje. prav? torej heteroseksualec ljubi osebo nasprotnega spola, ker je to prav? homoseksualec pa, ker je to narobe? če je odgovor ne, potem seveda pridemo do nujnega zaključka, da je homoseksualna ljubezen enako legitimna kot heteroseksualna. kar ti počneš tu je ideološka instrumentalizacija človeškega čustvovanja. skratka, uzakonimo to, kaj lahko nekdo čuti in kaj ne in to na neki osnovi, ki nima nobene smiselne podlage. kaj je tu argument? pa je ne spet tisto a “naravnem”?

  23. Alex van der Volk - 6.09.2011 ob 19:56
    Alex van der Volk

    Nevenka, spraševal sem te, če tudi v primeru iz prispevka zagovarjaš otrokovo pravico do krvnega sorodstva in njegovo pravico do pravih staršev, če so živi.

  24. nevenka - 7.09.2011 ob 04:44
    nevenka

    A tako? Aja…bom prebrala. Nisem še. Vem, ampak pravica je pravica, saj pravici se človek lahko odreče, če ni kaj v redu, da bi bilo pa celo sorodstvo zanič, pa še nisem slišala…če bo slučajno šlo za to…a mislim, da mora človek vsaj vedeti, čigav je, ne glede na to kje živi. Razumeš? Nekakšni anonimni donatorji, brez vsakih odgovornosti mi grejo na živce. Nikoli ne bi hotela biti otrok anonimnega donatorja, že to bi me bolelo, če bi se dva dala dol samo za šport in bi se zaradi tega npr. morala roditi… na to temo imam zelo hude pomisleke, osebno bi me to zelo motilo…No, grem prebrat.

  25. nevenka - 7.09.2011 ob 04:57
    nevenka

    Ja, tudi v takem primeru se mi zdi pomembno, da človek vse izve. Ker ponavadi želi izvedeti in to na človeku leži in ga teži. Saj ne gre za to, da bi takega človeka moral imeti rad in ga imeti za kakšen zgled, a vendar je neizbrisno, da si del svojih staršev. Včasih morda celo odleže, če najdeš razlog zakaj se je zgodba odvijala tako kot se je. Včasih otroci nevede za kaj slabega krivijo kar sebe…in to ni prav. Osebno npr. ne bi hotela biti otrok homoseksualnega para. Tudi, če bi bili zelo dobri z mano in bi jih imela rada. Vedno bi bila raje s pravimi starši, samo če bi se ti izkazali za slabe, ne bi hotela biti z njimi. Gre preprosto za življenjsko prioriteto in znotraj tega, kaj je zame najboljše. Pač se pri razmišljanju o taki zakonodaji bolj istovetim z otrokom, kot pa z nekakšnim “staršem”. Verjetno zato, ker tudi moja mladost niti slučajno ni bila rožnata, pa nisem mogla ničesar spremeniti, samo preživeti sem si želela. In potem morda nekega dne najti nekoga, ki me bo imel rad. To je bila moja edina želja v življenju. Nisem imela sreče.

  26. bor - 7.09.2011 ob 17:06

    Lepo si se to vprašal: KDO TOREJ SEM?

    Po moje je to eno bistvenih vprašanj vsakega izmed nas. Najti samega sebe, znati torej pogledati nase malo z distance…pa neglede na to kakšna že je bila oz. je naša življenska zgodba. Nevem zakaj je tako, da lahko novo življenje ustvarijo tudi ljudje, ki potem s tem novim bitjem ne ravnajo tako kot je treba (ljubeče, spoštljivo…). Verjetno je to zato tako, ker bi sicer potem moral obstajati nekdo, ki določal kdo je primeren za očeta, mater…to pa ne bi bila več svoboda ampak Orvelova farma. Glej Volk vsi mi “moramo” podelati z svojo zgodovino tudi ti. Glede družinskega zakonika in obravnavane tematike pa se mi zdi, da se predvsem ne znamo pogovarjati med sabo. Predvsem bi res morali imeti pri tej tematiki pred očmi koristi otrok.

    Lep pozdrav.

    Bor

  27. al-kaida - 8.09.2011 ob 20:49

    ma boli te kurac…ti si volk in mir +revolution the only solution+

  28. Delno prebujeni - 10.09.2011 ob 21:16

    Ti si še vedno Aleš Prelog – Volk.

  29. Teja - 21.10.2011 ob 19:48

    In ta Aleš Prelog – Volk se meni zdi čudovit človek!

  30. finance - 20.12.2011 ob 15:39

    to je to! treba podpirat človeka!

  31. tnt - 28.12.2011 ob 14:40

    Lepe praznike Volk!

  32. Alex van der Volk - 28.12.2011 ob 15:49
    Alex van der Volk

    Hvala enako :)

  33. D.p. - 1.01.2012 ob 17:29

    Vse dobro v 2012 Aleš.

  34. Diana - 9.01.2012 ob 10:44

    Vse najlepše v 2012, dragi Volk! Pa..piši še kej…ker te tvoji redni (pa čeprav skor čist anonimni) bralci zelooooooo pogrešamo!

  35. tnt - 9.01.2012 ob 20:03

    indeed

Na vrh

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !