Iz volkovega b(r)loga

Oprostite, ali govorite primorsko?

Krvoločni Slovenci

Komentiraj

Objavil/a Alex van der Volk 3.05.2008 ob 07:28 ob 07:28 pod (Po)nočna filozofiranja, Žlica pelina

Dobro jutro, Slovenija

Včasih sam pri sebi ugotavljam, da smo Slovenci na trenutke pravzaprav precej čuden narod in če v današnjem jutru zatrdim, da smo na trenutke dejansko krvoločni, nisem prav daleč od resnice. Želja po krvi se recimo zelo lepo pokaže ob vsakih vaških kolinah, kjer je prašiču potrebno zabosti nož v vrat, kajti če se ga ustreli v čelo, kri ne bo odtekla iz mesa in posledično bodo klobase veliko slabše kvalitete, oz. okusa. Razna društva proti mučenju živali tukaj nimajo besede in oni že ne bodo ukazovali kako se dela koline. Ravno tako so dobršno merico krvoželjnosti pokazali prebivalci Ambrusa in pred kratkim protestniki na mejnem prehodu Dragonja, saj je enim in drugim skoraj pisalo na čelu, da bi najraje zgrabili prvi kol in do smrti potolkli prvega cigana ali Hrvata, ki bi se jim drznil postaviti na pot. Toda že nekaj dni, še posebej pa danes zjutraj, se sam zgražam nad nečem povsem drugim.

Našo, povečini mirno sosedo Avstrijo, zadnji teden pretresa nov škandal spolne zlorabe. Mislim da vsakdo od vas ve o čem govorim, saj bržkone ni uporabnika interneta, ki ne bi bral o danes 73-letnem Josefu Fritzlu, ki je več kot dvajset let držal v ujetništvu in spolno zlorabljal svojo hči Elisabetho. Vsa stvar je še toliko bolj nagnusna in normalnemu človeku popolnoma nepredstavljiva, če se spomnimo še na podrobnost, da je Josefova hči dejansko rodila kar sedem otrok, ki ji jih je sam zaplodil. Ja, povprečnemu človeku bi šlo ob tem na bruhanje in v primerjavi z njim je Wolfgang Priklopil, ki je ugrabil in v ujetništvu držal že nekoliko pozabljeno Natascho Kampusch, malodane sodoben Notredamski zvonar.

Kot se za enega najbolj branih slovenskih internetnih portalov spodobi, se je Siol o škandalu razpisal na dolgo in široko, a ne samo to, svojim bralcem je ponudil tudi anketo z vprašanjem, kakšno kazen si Fritzl zasluži. In čeprav vsi dobro vemo, da v Evropi ni države, ki bi, nasprotno od nekaterih ameriških, imela uzakonjeno smrtno kazen, se na prvem mestu možnih odgovorov ponuja opcija, da bi moral biti za svoja dejanja kaznovan s smrtjo. Poleg te možnosti, ki se je kdove zakaj pojavila na prvem mestu, lahko glasujemo tudi za visoko zaporno kazen, psihiatrično zdravljenje itd. A pravi šok se pojavi šele, ko človek stisne eno od možnosti in pogleda, kako so do zdaj glasovali ljudje pred njim, kajti z več kot petdesetimi procenti (oz. do tega trenutka 5.873 glasovi) vodi možnost, da bi bilo potrebno Fritzla odstraniti s tega sveta. Ha!

anketa.jpg (Vir: www.siol.net)

Ja, tudi sam trdno stojim za stališčem, da sta pedofilija in spolna zloraba huda zločina. Zelo huda in bržkone ni človeka, ki se že ob omembi teh dveh pojmov ne bi zgrozil, toda ali si človek, ki ju zagreši res zasluži smrt? Strogo (birokratsko) pravno gledano, je Fritzl zares zagrešil zločin brez primere, toda resnici na ljubo ni nikogar ubil in četudi bi živel v Teksasu, bi električni stol videl le od daleč. Res je tudi, da so stvari, ki so hujše od smrti, saj si ne morem in ne znam predstavljati, kako (če sploh) se bodo Elisabeth in njeni otroci pobrali na noge. Verjamem, da si je ona v vseh teh letih želela, da bi njen oče (če mu seveda sploh lahko tako rečemo) preprosto umrl, toda odkod ta želja pri tako zelo velikemu številu Slovencev? Odkod ta krvoločnost?

Toda poglejmo na problem z drugega zornega kota. Recimo, da bi Avstrija dejansko poznala smrtno kazen in bi se sodišče odločilo, da so Fritzlovi grehi dovolj veliki, da si res zasluži smrt. Mar bi bilo pošteno, da bi se ga na hitro znebili, ga pokopali in pozabili nanj? Bi bilo to resnično pošteno do pravice in Elisabeth? Hej, človek ima vendar triinsedemdeset let, morda bo živel še kakšno leto, dve ali največ deset, toda več prav gotovo ne. Zakaj bi mu delali uslugo in ga ubili? Tako mu ne bi bilo potrebno prenašati sojetnikov, za katere se ve, da pedofilov in posiljevalcev ne marajo preveč. Ne bi mu bilo potrebno prenašati obiskov psihiatra, kamor bo zagotovo napoten. Ne bi mu bilo potrebno… Zanj bi bilo resnično najlažje, če bi lahko umrl, toda vprašanje je, zakaj bi mu mi naredili takšno uslugo. Zgoraj sem že omenil Priklopila. Kaj je naredil, ko je Natascha končno ušla iz njegovega ujetništva? Točno, naredil je samomor, kajti dejstvo, da obstajajo stvari, ki so hujše kot smrt, kot se je lepo izrazil Jin, ne velja le za žrtve, ampak tudi za njihove krvnike. Za Priklopila je bilo vse veliko lažje kot za Natascho, zanj je v eni sekundi vse izginilo. Zakaj bi enako uslugo naredili tudi Fritzlu?

Anketa mogoče ni verodostojna, saj lahko (vsaj po mojih izkušnjah) vsakdo glasuje tolikokrat kolikor hoče. Toda tudi če je samo tisoč ljudi naštepalo vse glasove, ki pošasti, kar Fritzl nedvomno je, privoščijo smrt, se lahko čisto resno vprašamo kaj bi se zgodilo, če bi se Slovenija nekoč res odločila javno objaviti register kaznovanih slovenskih pedofilov.

Lahko noč vam želi

vaš

Volk

  • Share/Bookmark
 
59 odgovorov na “Krvoločni Slovenci”
  1. Dare - 3.05.2008 ob 08:45

    Smrtno kazen smo že zdavnaj odpravili in že zdavnaj smo v civiliziranih državah ugotovili, da to ni človeški način kaznovanja. Pika!! Tako , da ne vem kaj sploh dela ta varianta v anketi. Vemo pa tudi, da za zločine kot jih je nakuhal stari , ne obstajajo pravične kazni. Tako mu lahko le privoščimo poleg dosmrtne še vse tiste “stranske učinke” kot si jih naštel.(zaničevanje, fizično obračunavanje in posiljevanje s strani sojetnikov ipd.) Vendar to spet ni del dosojene kazni, tako da smo spet pri tem, da se tipa ne da pošteno kaznovati. Mislim, da to tudi pojasnjuje rezultate takšnih anket.

  2. mica - 3.05.2008 ob 10:11
    mica

    ej, Volkec, zdej ga pa lomiš!Tudi jaz sem z vso odgovornostjo ZA SMRTNO KAZEN! Ampak NE za navadno smrtno kazen, temveč (v tem primeru!!!, da ne bo pomote) za tiste sorte smrtno kazen, ko ga predhodno še dodobra mučijo, magari žgejo pri živem telesu. Sem ZATO, da taka pošast počasi umira v peklenskih mukah. Za enako kazen sem tudi v primeru pedofilstva. Povsod drugod , kjer je žrtev odrasla oseba, sem PROTI smrtni kazni.

    Torej…se ti zdi, da je moja malenkost hm…krvoločna?! Lahko pa rečem nekaj: če bi kaj podobnega KDORKOLI storil komu izmed mojih najdražjih, bi SAMA VZELA ZAKON V ROKE. sem bila dovolj jasna?!

  3. 1danica - 3.05.2008 ob 12:18
    1danica

    Na vprašanja takih anket ponavadi odgovarjajo tisti, ki jih določeno vprašanje oziroma problem najbolj razburi – od tod tudi taka razporeditev odgovorov. Verjetno bi na ulici, če bi spraševali slučajne mimoidoče, dobili nekoliko drugačno sliko, nisem pa prepričana, da bi bilo hudo malo tistih, ki bi bili za smrtno kazen. Stvar je tako nepojmljiva, da tudi kazen ne more biti čisto običajna, po drugi strani pa nobena kazen ne bo bistveno spremenila ničesar. Če tipa spravijo v zapor, se bo morda tam našel kdo, ki mu bo grenil življenje, a niti približno podobno tistemu, kar je počel on. Ravno sinoči sem gledala en “hudo kvaliteten dokumentarec”. V njem je Meiwes razlagal – precej do potankosti – kako je rezal, ubil, razkosal, spravil in precej tudi pojedel Brandesa, ki ga je menda sam prosil za to. Gre za razvpit primer izpred nekaj časa, film pa opisuje vse – od fantazij in navezovanja stikov do konca. Za vsak slučaj – če bi kakšnemu podobno bolnemu tipu zmanjkalo idej…

    Toliko o krvoločnosti – ljudje so taki že sami po sebi, nemoten pretok idej pa najbrž tudi prispeva svoje.

  4. Doktor Živago - 3.05.2008 ob 13:28

    Ne, smrtne kazni si ne zasluži. Bi bilo preveč lahko in hitro. Zaslužil bi si seanse z najbolj zajebanim psihiatrom, mučenje in še kaj. No, najbolj bi pa trpel v peklu, ko bi se žgal v večnem ognju. Ampak to seveda ne pelje nikamor. V zapor z njim, pa je. Hja, toda to ne Elisabeth niti otrokom ne bo prav nič koristilo. Edino, da se ga bali ne bodo več.

  5. Dajana » Big Brother je že naredil škodo - 3.05.2008 ob 15:16

    [...] piše danes v svojem postu o Krvoločnih Slovencih – kar je spet prišlo do izraza pri škandalu ob “primeru Amstetten” (pomislim na [...]

  6. Alex van der Volk - 3.05.2008 ob 15:57
    Alex van der Volk

    @Dare: Ne, zanj ni poštene kazni, vsekakor pa trdno stojim za načelom, da bi bila smrt zanj v tem trenutku samo odrešitev in nič drugega. Kar naj se vlači po sodiščih in psihiatrih in naj nikoli več ne zagleda dnevne svetlobe

    @Mica: Nič ga ne lomim, sem pa strogo proti smrtni kazni, ker sem mnenja, da s tem nekemu morilcu, oz. zločincu narediš samo uslugo. In verjemi, da je Fritzl zame takšna pošast kot zate, oz. človek, ki nima kaj govorit o kakšnih pravicah. Vseeno pa… Bi ti mirno gledala linč petdesetih ljudi, katerih imena bi se pojavila na internetu? Pa še nekaj, kaj če je med njimi nek Aleš Prelog ali Matej Zalar, ki nista iz Nove Gorice, oz. Ljubljane, ljudje pa tega seveda ne bi vedeli? Kje so pa tukaj pravice dveh nedolžnih ljudi, ki bi v tem primeru dejansko najebala?

    1danica: Lepo povedano, nimam kaj pripomnit

    @Doktor Živago: Evo, zadela žebljico na glavico, kajti točno to sem hotel povedati. Smrt bi bila v tem primeru rešitev zanj (mogoče pa je prevelik slabič, da bi si, tako kot Priklopil, sam vzel življenje), kajti ne znam si predstavljati kaj bo z njim, ko pride v zapor, če ga bo seveda sploh dočakal. Nekaj je gotovo, ne bo mu lahko, prav tako pa si ne sme želeti, da bi kdaj prišel na svobodo, kajti takrat bi pa res prišlo do linča.

  7. Blitz - 3.05.2008 ob 16:22

    Alex, odličen prispevek. V vsej zgodbi o kaznovanju se mi zdi najbolj mimo, da je Siol objavil takšno anketo. S tem je nedvomno pokazal, da nima namena biti resen portal, nekak elektronski partner resnega dnevnega časopisja, ampak prej raznih Direktov in Indirektov.

    Seveda se tudi sam ob takih primerih, kot je avstrijski, sprašujem o primernosti smrtne kazni, a o takih stvareh je potrebno razmišljati s hladno glavo, ne pa takrat, ko bi nekoga najraje … Na srečo o takih zadevah ne odloča raja.

    V Ameriki se temu reče Lynch Mob. Kaj je linč, vemo, kaj pa je mob, pa tudi.

    Da se razumemo, tudi sam mislim, da Fritzla ne morejo dovolj kaznovati, nikakor pa se ne počutim poklican, da bi govoril, kaj mu naj odrežejo, zmeljejo ali za kaj naj ga obesijo.

  8. Dajana - 3.05.2008 ob 16:31
    Dajana

    No, ja, tukaj piše, da morajo Fritzla varovati pred sojetniki: Der 73-jährige Tatverdächtige im Inzest-Fall in Amstetten befindet sich derzeit in der Justizanstalt St. Pölten in Untersuchungshaft. “Wir müssen auf der Hut sein”, so Oberst Günther Mörwald, der Leiter der Justizanstalt St. Pölten. Es gebe allerdings “keine konkreten Drohungen” von anderen Häftlingen gegen Josef F. (vir: http://www.networld.at)

    Tudi jaz ne čutim prav nobenega sovraštva do tega človeka. Kar je naredil, je naredil. Tega se ne da popraviti za nazaj. Tudi, če ga ubijejo, mučijo… Kaj mu pomaga smrtna kazen? In kaj pomaga njegovim žrtvam???

    Meni gredo po glavi druge stvari: Baje, da je vmes Elisabeth zbežala, pa jo je privedel nazaj. Kaj je bilo s tistimi ljudmi, ki so za to vedeli??? Baje, da so Elisabeth iskali s pomočjo državnega tožilca. Kako so prišli do posvojitev tistih treh otrok… Kaj je bilo z vsemi ostali otroci… Mene je groza te popolnoma odtujene družbe in te miselnosti, da se pri nas to ne more zgoditi… Groza me je še vseh okostnjakov, ki so po kleteh…

  9. chef - 3.05.2008 ob 16:43
    chef

    @Mica: Ne vem kako je mogoče, da sicer normalni ljudje pišejo take neumnosti! Zdaj pa še reci, da hodiš k maši :roll:

    Strinjam se z Blitzem! Za kretena kot je ta hudičevi izmeček, ni primerne kazni, tudi, če bi mu pred smrtjo populili en del pokvarjenega telesa za drugim. Nakladanja o mučenju ipd. so že zaradi tega brezvezna.

  10. mica - 3.05.2008 ob 16:55

    Med sorodniki sem imela moškega, ki je dolga leta maltretiral ženo in tri otroke. Ona ima še danes težave z vidom, v roki pa ima tudi zdravniško potrdilo, da ji je VSAKO rebro zlomil najmanj enkrat, nekatera celo dvakrat. Ko sem njegovo nasilniško ravnanje “v živo” doživela prvič (!), je bila prva stvar, ki sem jo naredila, ko sem prišla k sebi, da sem poklicala policijo. In v dobri uri je bil barabin tam, kjer taki tiči MORAJO BITI. Žal pa je pozneje /bila sem priča/ na sodni obravnavi sodnico veliko bolj zanimalo NJEGOVO čustveno stanje kot pa stanje žrtve- in otrok seveda. Temu primerno je dobil tudi kazen. Pol leta pogojno :-(

    In še danes – po cca 5-6 letih, živi brezskrbno v hiši, ki sta jo zgradila skupaj, ona pa gostuje pri svojih starših z otroki (na nekaj m2). In ON se celemu svetu, najbolj pa njej, smeji v brk. Če sem poštena- povsem upravičeno, saj se močno zaveda, da je javno mnenje na njegovi strani, žrtve pri nas NISO pomembne.

    V svoji cca 20-letni praksi, ko se ukvarjam z usodami tistih, ki jim lahko povsem upravičeno rečemo žrtve, ne bom pozabila očeta, ki je spolno izrabljal svoja – rahlo prizadeta- otroka. Takrat sem sedela v dvoranici in sem MORALA biti tiho, kar so bili eni NAJTEŽJIH TRENUTKOV v mojem življenju. Ker je mati teh otrok nekako pomešala datume, je od vseh strani doživela take verbalne napade, da smo VSI, ki smo bili priča, začutili,kot da je ona storilka, ne pa njen partner. Temu primerna je bila “kazen” za storilčevo več kot 10 letno grozodejstvo….Spet nekaj pogojnega, s tem, da se je LAHKO vselil v spodnje prostore skupne hiše, kar je v praksi pomenilo, da je svojo bivšo družino maltretiral do onemoglosti. Bil pa je čislan meščan in imel je zveze in NIKOLI ni bil zaradi tega deležen nboenih sankcij. Zaradi ljubega miru se je ex žena z obema otrokoma MORALA preseliti na drug konec Slovenije, živi pa težkih socialnih razmerah….

    Na nek način SEM NEIZMERNO VESELA, da sem drugačna od tistih, ki v trenutku “pozabijo” na trpljenje žrtev in jim je mar le to, da se bo z zločincem (kot v tem primeru enem najhujših kar se jih more človek domisliti) ravnalo “humano in človeško”. Zmrazi me, ko berem, kako se nekateri “bojijo”, da se temu krvniku ja ne bo skrivil las na glavi… Kot da je tisto, kar je storil, brca v meglo, “nič takega”…nekaj pač…kar se “dogaja”….

    Še enkrat poudarjam: ni hujšega zločina kot je ta, če se nekdo spravi na otroke. Kdorkoli. In kjerkoli. In za tiste, ki storijo te vrste zločina, žal, v moji duši NI nobene milosti. Če je še tako iščem, je ne bi našla niti trohice.

  11. simonarebolj - 3.05.2008 ob 17:08
    simonarebolj

    @mica: Od kod neki taka toleranca do nasilja do odraslih??? Je kaj bolj dopustno, če moški napade šibkejšo žensko, jo posili, muči, razkosa, kot če otroka? Zakaj? Je prizor, ki sem mu bila priča, ko so trije pezdeti fanta dobesedno razbili, pa je šel samo mimo, in je ostal za celo življenje invalid, kaj manj vreden obsodbe??? Se ti zdi na primer umor dojenčka bolj obsojanja vreden kot umor dvajsetletnika? (Ta je že sporna ideološko?)

    Sicer pa enako mislim, da je smrtna kazen kvečjemu olajšanjeza storilca, ki pa je itak proizvod družbe. Zato sem osebno proti srtni kazni tudi z vidika družbe. Naj se ukvarja s psihopatom, saj ga je proizvedla. In oseba s tako močno osebnostno motnjo naj se ima vsaj priložnost soočit s sabo.

  12. Alex van der Volk - 3.05.2008 ob 18:03
    Alex van der Volk

    @Dajana: Tudi sam sem pomislil na vse to. Že ko je Elisabeth pobegnila od doma, bi morali vedeti da je nekaj močno narobe. Spomnim se, mojega “odhoda v Ameriko” (spomnite me, da bom nekoč nekaj napisal o tem), kako sem moral potem kar nekajkrat na obisk k socialni delavki in psihologinji, ki sta me spraševali kakšna je situacija doma, če me tepejo itd. Očitno je tudi v Avstriji najlažje vsem pristojnim službam potisniti glavo v pesek in se delati, da problem ne obstaja

    @Mica: Ljubi Bog, Mici, umiri malo konje, lepo te prosim. Ta trenutek ne vidim enega komentarja, ki bi poveličeval Fritzla, oz. ki bi z eno samo besedico omenil, da ima kakšne pravice. Mislim da ni človeka, ki bi zašel na Volkov brlog in v njem ne bi videl pošasti v pravem pomenu besede. Tudi jaz ga obsojam in gnusi se mi, a ne vem zakaj bi ga ubili, saj bi ga s tem dejansko in samo rešili muk. Zanj problem ne bi več obstajal, za Elisabeth in njene otroke pa žal ne, oni bi ravno tako trpeli, zakaj torej ne bi trpel tudi on? Kako mu mora biti v zaporu, kjer mu zagotovo grozijo ostali zaporniki (hvala za copy paste, Dajana), pazniki pa najbrž tudi niso nič bolj prizanesljivi do njega. In to zdaj, pri triinsedemdesetih letih, ko bi lahko užival na jesen življenja. Misliš da mu ne bi bilo lažje če bi umrl pa je najbrž prevelik slabič ali pa nima možnosti, da bi naredil samomor? Tvoje primere poznam, saj smo nekoč o njih že razpravljali na Tudi.ti in so vredni obsojanja, a tukaj je krivda v pravosodnem sisitemu, ki ščiti kriminalce, oz. zločince, malega človeka pa bo zaradi prevelike hitrosti pahnil na rob človeka. In nič se ne da pomagati, ker pač živimo v takšnem svetu. In verjemi mi, nihče ni pozabil na trpljenje žrtev in nihče ne zagovarja Fritzla in nikoli ga nihče ne bo, če ima le količkaj soli v glavi. Fritzl kar se mene tiče, nima pravic, niti do smrti.

  13. Alex van der Volk - 3.05.2008 ob 18:05
    Alex van der Volk

    In za pripis:

    Če smo že pri tem, ne pomnim, kdaj bi na portalu siol.net bila neka anketa aktivna toliko časa kot je ta “fritzlova”, tako da se lahko čisto upravičeno vprašamo, kaj bi Siol rad dokazal. Mogoče to, da smo Slovenci krvoločen in maščevalen narod?

  14. chef - 3.05.2008 ob 18:13
    chef

    Siol je na nivoju Slovenskih novic.

  15. Alex van der Volk - 3.05.2008 ob 18:14
    Alex van der Volk

    Da ni vmes spet kakšen MOSS? :p Ampak zdaj se oddaljujemo od teme

  16. monnika - 3.05.2008 ob 18:41

    po mojem mnenju so slovenski zapori itak preveč nežni. nekdo ubije človeka, v zameno pa dobi ogrevano sobo, 3 obroke na dan, nekje še televizijo – brezplačno!!

    kaj lahko npr. brezdomec sploh izgubi, če recimo oropa trgovino?! se mu posreči, ali pa dobi streho nad glavo. v obeh primerih je na boljšem.

    namesto da poležavajo v apartmajih, pardon – celicah bi jih lahko spravili delat!!

    lp*

  17. tjasarutar - 4.05.2008 ob 08:11
    tjasarutar

    Saj delajo.

  18. mica - 4.05.2008 ob 08:38

    Volkec, poglej na register pedofilov s praktičnega vidika. Ti imaš sina in – hipotetično rečeno- na šoli, ki bi jo obiskoval, bi se zaposlil pedofil-povratnik. A tega ne bi nihče uradno vedel. In ta pedofil bi dobil na piko tvojega sina in ga izrabil. Bi bil tudi potem tako “pravičen” in tako dosleden? Ali pa bi lepo mirno počakal, da temu pedofilu “pravično” sodijo, mogoče bi se celo zavzel za pravično obsodbo? Ali bi celo predlagal, da ga ja ne strpajo v zapor, ker bi bilo s tem ranjeno njegovo človeško dostojanstvo? ker pač sojetniki zganjajo s pedofili hudiča in pol. Skratka, kakšne meje bi imela v tem, povsem konkretnem primeru tvoja širokogrudnost in toleranca?

  19. Nick - 4.05.2008 ob 09:09

    V takih primerih običajno rečem: boš ti tista, ki bo prva vrgla kamen? Si ti tista oseba, ki je edina brez greha, če se izrazim po krščansko (čeprav ne pripadam nobeni religiozni sekti)? Mica, bolje bi bilo zate in za soljudi, da se bi malo manj vtikala v druge, da se torej ne bi praskala tam, kjer te ne srbi.

  20. edvard - 4.05.2008 ob 09:48

    Če že govorimo o spolnih zlorabah in pedofilih samo to> starejši moški ki se je v parku samozadovoljeval ko je gledal otroke ki se igrajo in so ga zalotili pri tem dejanju je bil obsojen na 5 let zapora. Na prehodu za pešce pred šolo pa je voznica pod uplivom alkohola povozila 8 letno deklico in je naredila invalidko za celo življenje in dobila je 6 mesecev pogojne kazni. Kdo je bil bolj prizadet tisti otroci v parku ali povožena delklica in njeni starši.Pa ne mislite da zagovarjam pedofile in posiljevalce ker v naših zaporih je 1 tretina obsojencev pedofilov in ne vem gdo je bolj ogrožen v zaporu večina je zmerom močnejša. Smo pa rekorderi po zaprtih pedofilih v svetu na prebivalca in mislim da je Slovenija pedofilska Država ali pa je v našem sodstvu nekaj zelo narobe. glede glede Fritzla pa samo to ta človek si res zasluži smrt a vsi vemo da je to nemogoče po mojem bo končal na zaprtem delu psihiatrije iz katere se nebo nikoli vrnil.Otroci ki jih je naredil pa bodo vse življenje imeli posledice tega dejanja.Največ škode pa so jim storili novinarji ki so objavili njihove slike in komentarje oz ogibanja kako se je vsa stvar dogajala to bodo ugotovila šele preiskava in koliko pomagačev je imel pri svojem dejanju mislim pa da je za vso zadevo vedelo kar nekaj ljudi in tudi njegoiva žena.

  21. maja - 4.05.2008 ob 10:00

    Vidim, da je marsikdo precej izviren pri grozodejstvih, ki bi jih izvajal nad (katerimkoli že) zločincem… In to vas postavlja na njihovo raven, nič niste boljši! Kdo vam daje pravico, da bi se (teoretično) tako izživljali nad nekom, ki ga niti ne poznate, niste imeli nikoli opravka z njim in sploh ne veste, če je tisto, kar se govori o njem, res, amapak ste samo “nekaj prebrali, baba čula, babay rekla”?? Ne govorim (samo) o primeru Fritzl, ampak marsikdo obsojen je tudi nedolžen!

    Kako se lahko borite z nasiljem proti nasilju? Z nestrpnostjo proti nestrpnosti? Z gnusnimni dejanji proti gnusnim dejanjem?

    Taka dejanja lahko vodijo samo v večjo “vojno”, več nasilja in več trpljenja. Zaradi mišljenja takih kot ste vi po svetu divjajo vojne. Ker brez tepcev, ki verjamejo v ideologijo in “pravičnost”, ni vojakov, ki bi se borili (vsaj ne več tisočev)…

  22. sovica oka - 4.05.2008 ob 12:40

    /…/”toda ali si človek, ki ju zagreši res zasluži smrt?”/…/

    Meni se zdi smrtna kazen preveč mila. Ker če te kaznujejo s smrtjo, te odrešijo. Torej to (skoraj) ni kazen. Najbližje sem sicer mišljenju, da si taki zločinci zaslužijo dosmrtni zapor. Svoboda je verjetno vsem velika vrednota, tudi Fritzlu. Da se tega zaveda sklepam po tem, da jo je odvzel hčeri in otrokom.

    Verjetno ne obstaja kazen, da bi KAZNOVALA Fritzla. Obstaja samo privoščljiv občutek “olajšane” družbe Prav ti je, zdaj si dobil, kar si si zaslužil!. Usmrčen, mučen, za vedno zaprt – na noben način ne more bit kaznovan tako, da bi povrnil dostojanstvo in izgubljen čas mučeni družini.

    O anketah pa tako: saj vemo, da Siol (ali druge) ne zanima resnično, kako bi Slovenija kaznovala Fritzla. Se mi zdi, da take ankete naštimajo bolj zaradi nas, ki se nam zdi fajn (še bolj energično kot običajno) kliknit na (krvoločen) odgovor, v neko namišljeno, virtualno podporo prizadeti družini.

  23. monnika - 5.05.2008 ob 21:28

    @tjasarutar: seveda delajo – zgago :)

  24. anže - 6.05.2008 ob 22:00

    ma takga človeka b sam na mravljišče prvezou de bi lepo počas umirou!!!!

  25. Simple - 6.05.2008 ob 22:02

    Dare, če misliš da smrtna kazen ni človeška, kaj potem praviš na umore v sloveniji, pri katerih se morilcem dosodi kazen tudi po 5 let? vprašaj se še s te strani ;)

  26. dare - 6.05.2008 ob 22:10
    dare

    @simple, če domnevam, da sem jaz ta dare, naj ti nekako odgovorim…..in pritrdim. Verjemi, da bi po mojem veliko bolj ostro kaznovali nasilneže, roparje in morilce kot jih zdaj. Za bistveno dalj časa bi zapirali morilce, če bi mene kdo vprašal in tudi standard v arestih bi drastično padel. Smrtna kazen pa ima po mojem mnenju nekaj zares slabih strani. Posebno npr. če se sodstvo zmoti ali kaj podobnega!!!

  27. Anze - 6.05.2008 ob 22:15

    Z avtorjem se ne strinjam. Ljudje bi zase kar naprej radi mislili, da so po nagonu nekaj več kot le živali. Ljudje se (tako kot avtor) tudi sramujejo občutkov, da bi tega zločinca najraje razčetverili.

    Ampak to je narobe! Vsak, ki ob naštetih zločinih Fritzla pomisli na kar koli drugega kot smrt, se pretvarja, spreneveda. Gre za normalne občutke. Želimo mu smrti. Krute smrti. To so trenutki, ko se v ljudeh oglasi živalski nagon in odreagiramo tako, kot nas je to naučila mati narava. Zakaj bi se na tem mestu šli neko etiko?

    Smrtne kazni sicer ne podpiram in ji celo ostro nasprotujem. Kar hočem povedati je zgolj to, da ljudje, ki želijo za Fritzla smrtno kazen, mislijo pravilno in naj se tega ne sramujejo. Svojih občutkov se nikdar ne smemo sramovati – seveda bi bilo narobe če bi vsako misel tudi uresničili…

  28. Dajana - 6.05.2008 ob 22:21
    Dajana

    @Volkec: Glede tega, da bi naredil samomor… Kje pa. Na svetu obstaja okoli 2,5 % ljudi, ki so zelo zlobni in ne čutijo prav nobenega kesanja in so sami sebi center sveta. Vsi ostali ljudje živijo samo zato, da zadovoljujo njegove potrebe. Kaj bi jaz naredila? Najprej naj vse pove, kaj se je dogajalo (in to bo povedal z matematično natančnostjo) in potem naj popravlja škodo, kolikor jo še lahko. Naj pomaga bolnim ahhh – ne, da jim ne bo kaj naredil… naj enostavno dela od jutra do večera nekaj, kjer bo lahko delal kaj koristnega. Mučenje… ne pomaga. Zakaj le? Ti človeka ne moreš prisliti v to, da bi bil etičen, če se v to ne prisili sam. In fizično delo sili v to, da začne razmišljati, kaj je naredil. Enostavno bi ga pustila, da bi delal, dokler bi pač lahko. Ne bi ga zaprla v psihiatrično bolnišnico, tako kot zahteva njegov odvetnik. Zakaj le? Da ga bodo zdravili s tabletami? Ta človek je pri zdravi pameti. Samo dela se norega.

  29. Alex van der Volk - 6.05.2008 ob 22:44
    Alex van der Volk

    Dajana, nisem si mislil da se bova ujela pri tej temi. Pa sva se in to stoprocentno

  30. Akakijevič - 6.05.2008 ob 23:01

    ok.. kot prvo kaj si sploh želel sporočit pri tej temi? sploh ne razumem kaj ma naslov, “krvoločni slovenci”, veze z smrtno kaznijo v evropi in po svetu.

    kar se pa same smrtne kazni tiče… če mi obsodimo koga na smrt smo mi sami morilci! kdo smo mi da bomo obsojali o življenju drugih oseb? res je tudi oni ubijajo, se igrajo z življenji drugih, vendar so kaznovani z nekaj letnim priporom, ne prislužijo si pa smrti! vsi smo ljudje. peace.

  31. rus - 6.05.2008 ob 23:23

    Se ne strinjam popolnoma z volkom. Če delaš koline, to ne pomeni, da si krvoločen, potemtakem so vsi, ki delajo v klavnicah krvoločneži, vsaka mama, stara mama, ki ubije kokoš, da pripravi večerjo je krvoločna. Ni!(Življenje na kmetih je drugače kot mestno). Res tukaj nimajo vloge razna društva, namreč pridelujemo hrano in nevem kako dobiti meso na bolj “čist” način, mogoče z amputacijo?

    Kar se tiče Fritzla, naredil je gnusen zločin in potrebno ga je kaznovati. Vzrok, da ljudje izbirajo smrt kot “najbolj priljubljeno” kazen je vrjetno v tem, da si noben človek ne želi umreti, vsaj tako ne in verjemite verjetno tudi Fritzl ne, zato se ljudem zdi kazen s smrtjo najboljša. Že res, da bi bilo zanj najlažje umreti a s tem, da mu delamo uslugo ne vrjamem, ker dvomim, da si sploh želi umreti. Ne vem kaj pomeni ali je resnično pošteno do pravice in Elisabeth. Ali ga mora Elisabeth ubiti ali kakorkoli drugače kaznovati da bo pošteno? Zob za zob? Napisano je zakaj bi moral prenašati psihiatra. Mogoče bolje zakaj bi moral psihiater prenašati njega. Če mene vprašate Fritzl vreden ni psihiatra. Dokler je živ, bodo žrtve stalno v stresu (kot da niso že dovolj),ker se bodo zavedale vendarle je živ. Vidim da ti je pri srcu Jin ki pravi da obstajajo hujše stvari kot smrt. Katere so te stvari, mučenje mogoče? To potem tudi njega dela krvoločneža česar pa glede na blog sklepam, da ne maraš.

  32. ali - 6.05.2008 ob 23:29

    takemu psihiču ( ta človek ni psihičn bolnik, ampak obično tele ) bi privoščil, da bi ga v čuzi privezali stoje, mu po medicinski poti strokovno odrezali penis,da nebi ki umrl poleg tega , ker bi bilo škoda da tako prase hitro pogine, ga priklopli na tekočo hrano, tako da je nebi mogel zavračat-da nebi ki umrl od lakote (DA BI TRPO PRASEC), vsaki dan bi mu mogo naredit novo 3mm dolgo zrezo z skalpelom po telesu! in še za poslastico bi dopustil da bi ga lako nategno vsaki sleherni peder ki pride mimo, pa dopustil bi da to traja čimveč let – TEGA JE VREDN NE SMRTI !!! Zaj pa se naj javi tisti ki se ne strinja z mano

  33. stevens - 7.05.2008 ob 00:00

    volk get a new hobby

  34. Amarth - 7.05.2008 ob 00:33

    Pri obravnavanju zločinov bi se najpraj morali postaviti V KOŽO žrtve. Za hec pomislite kolikokrat ste želei smrt svojim staršem ker so vam postavljali omejitve v najstniških letih? Kaj bi pa želili staršu, ki TE za začetek odraščanja pusti za 8 mesecev vklenjenega ležati v temni kleti samo zato da te zlorablja. 25 let trpljenja večih oseb je dovolj da “družba” najstrožje kaznuje storilca takega dejanja? S strani žrtev je to EDINA pravična kazen. Oni so trpeli po več deset let. Svojo hčerko je oropal otroštva ji uničil življenje, vzel ji je človeško dostojanstvo. Njega pa naj obsodijo za 15 let rekoč saj jih itak ne bo dočakal? Je to pravica? Za družbo morda, za žrtve sigurno ne. Dejstvo je da ne bo zaprt tako dolgo, kot je on imel kot živali zaprte svoje žrtve. Verjemite, novica da njihovega očeta ni več med živimi jim bo vsaj malenkost olajšala dušo. Do tedaj jih bo preganjala misli. Kaj če ni konec? Kaj če se vrne… To bi razumel vsakdo ki je živel z nasilno osebo. KAJ sploh je človek ki sebi priskrbi lagodno življenje svojo mladoletno hčer pa poniža v živo spolno igračo, katere slaba stran je da pač rojeva otroke? Bolj se mi smilijo prašiči na kolinah, imajo boljši karakter.

    Zločini v bistvu niti niso javna zadeva ampak razmerje med dvema osebama: žrtvijo in povzročiteljem. V obsodbi zločina je naloga družbe da razsodi kdo je kdo. Ali je v takem okrutnem in nedvoumnem primeru sploh vprašanje na katero stran naj se postavi družba kot razsodnik?

    Mediji pa itak radi brskajo po takih zgodbah kot kure po gnoju.

  35. šonček_balonček - 7.05.2008 ob 11:16

    mučenje si zasluži!!!!!!!!

  36. Kelevra - 7.05.2008 ob 12:57

    Hja, naslov je mal preveč “natančen”… dvomim da smo sam slovenci takšni, vsak normalen človek, ve da to ni normalno, in ve, da si takšen človek ne zasluži nič več k smrt, še to je predobr zanj.

    Poleg tega pa, smrtna kazen ni človeška… ok. on pa je bil al kko? Smrtna kazen je zanj pravljica, če jo primerjamo s tem, kaj morjo doživljat njegove žrtve.

  37. Pero - 7.05.2008 ob 14:41

    Kuglo v čelo, pa konc debate.

  38. Kelevra - 7.05.2008 ob 14:51

    Če bi se šli tko, pol bi jo mogla dobit tut njegova žena, kr me ne morš nasrat, da reva ni vedla, pa tist podnajemnik k je za vse skup vedu, pa ni povedu kr bi lhka stanovanje zguvu, pa ne vem kdo še…. ne vem… to so že prej vedl ljudje, pa se noben ni prov velik sekiru, kokr vidmo,… precej žalostn res.

  39. hahaha - 7.05.2008 ob 17:55

    temu stroblu avstricu bi jst jajca odrezau pa javno bi ga dau obesit

  40. rus - 7.05.2008 ob 22:10

    Amarath ne vem če želiš staršem smrt zato ker ti nekaj omejijo, kruta misel in zaenkrat nisem ši nikoli na to pomislil….kar pa se tiče Frizla po mojem si zasluži smrt in še enkrat smrt tako ali drugačno….da je človek to toliko let skrival se mi zdi da nam jasno pove da je čisto brez vesti…ta človek je žival!

  41. slosurf - 8.05.2008 ob 08:01

    Jaz bi pa dal kakšno hudo kazen še za tistega njegovega podnajemnika, ki je že pet let nazaj slišal “čudne glasove iz kleti”, pa ni ukrepal ker se je BAL ZA STANOVANJE! Pa eno hudo kazen za vse ki vedo da se nekaj dogaja, pa ne ukrepajo, ker “to ni moja stvar”…

    V glavnem, tale družba je ratala en skupek egoističnih in sebičnih osebkov (razen redkih izjem).

    V glavnem, vse skupaj gre počas v…

  42. ELVIS - 8.05.2008 ob 10:54

    MENI SE ZDI DA JE JOŽA FRICL DOBER ČLOVEK IN DA S TEM NI MISLIL NIČ HUDEGA. MISLIM DA, JE HOTEL LE PRITEGNITI MEDIJSKO POZORNOST IN OPOZORITI NASE IN NA SEBI PODOBNE.BOG VE ČE JE HČERKO BOLELO KO JO JE PALIV.TAKI LJUDJE BI MORALI DELATI V VRTCIH. MISLIM DA JE TO STORIL ZATO, KER MU ŽENA NI VEČ DALA ZA FUKAT. MISLIM DA SI ZASLUŽI IZPUSTITEV.

    LEP POZDRAV, VAŠ ELVIS!!!

  43. BigWolf - 8.05.2008 ob 13:10

    jz sm za smrtno kazen… tako ko je italjanska mafija delala v zaporu z izdajalci… spolno zlorabljenje z vrnico (podomac , da mu vrtnico v rit porinejo pa potegnejo ven da se trnji zapiknejo v debelo crevo) ni zdravnika da ga pozdravi – zagarantirana mučna smrt!!

  44. rus - 8.05.2008 ob 16:48

    hahahahahahhaha ELVIS…..če bi friztl hotel opozoriti medije nebi žrtev skrival po kleteh toliko let niti nebi lagal. On sam ne ve, da je psihični bolnik zato ni imel namena opozoriti nase in njemu podobne. Če bi dal take ljudi v vrtec….brez komentarja skratka tvoje mišljenje nima niti najmanjšega smisla. Predvidevam, da si mlajši kakor mislimo in prideš tukaj z eno skrajno teorijo, da bi vzbudil pozornost drugih, ki na to gledajo skrajno resno in črnogledo..to je otročje..

  45. XxX - 8.05.2008 ob 18:19

    Širi sovražni govor kje drugje lp

    Alex van der Volk

  46. Hidravlika - 8.05.2008 ob 21:54

    Niti nisem do konca prebrala, ker me je v prvih odstavkih zmotila tvoja ozkoglednost. Prebivalci Ambrusa primerjani s krvoločneži..Tvoje mnenje samo kaže, da o zadevi resnično nimaš pojma. Pa če smo že pri romih, Fritzlu in ujetništvu…Kakšna ironija, pa še aktualna povrhu, 2 roma sta v NM človeka imela v ujetništvu 8 let. Khm..??

  47. sovica oka - 8.05.2008 ob 23:57

    “Zločini v bistvu niti niso javna zadeva ampak razmerje med dvema osebama: žrtvijo in povzročiteljem. V obsodbi zločina je naloga družbe da razsodi kdo je kdo. Ali je v takem okrutnem in nedvoumnem primeru sploh vprašanje na katero stran naj se postavi družba kot razsodnik?

    Mediji pa itak radi brskajo po takih zgodbah kot kure po gnoju.”

    @Amarth, lepo!!!

    @Alex, je bil tale tvoj prispevek kje objavljen, da vidim po 48 ljudi (Who’s among us) na tvojem blogu oziroma da pišem kar 47. komentar po vrsti?

  48. ELVIS - 9.05.2008 ob 07:06

    otročje? saj lahko izrazim svoje mnenje pač mi je friztl pri srcu kaj naj!! Res sem zelo srecen da so tudi takšni ljudje med nami! da spoznaš tudi take KAO bolnike

  49. erc - 9.05.2008 ob 08:25

    Deda je treba ubit taki psihič pa na svetu ? mislim malo se vprašajte! Čeprav ni smrtne kazni mu 30 let za to kaj je naredo nebo dovol!Jaz sem še vedno pri tem da ga usmrtijo!

  50. Nick - 9.05.2008 ob 08:32

    @erc: zmenjeno, bomo zrihtali

  51. ELVIS - 9.05.2008 ob 09:49

    malo več sem razmišljal o friztlu in se mi je zazdelo da je njegova družina gotovo ponosna na njegovo dejanje. je velik mojster da je lahko tako dolgo skrival te otroke. po eni strani ga razumem zakaj je to naredil saj so današnji otroci zelo naješni in ti znajo skakati po živcih na ta način je dosegel mir. zelo rad bi ga osebno spoznal tega človeka

    Lep pozdrav vaš ELVIS

  52. unis - 9.05.2008 ob 14:44

    Naj gospod Volk mojega pisanja ne občuti kot krvoločen napad na njegovo persono ali pa kot ironično zafrkancijo z uporabo zagonetnih besed. Na eni strani govorimo o krvoločnosti, na drugi strani pa o naprednem človeštvu, ki z visokimi etičnimi in moralnimi pravili (zopet zagonetne besede) skriva bolanost v svojem jedru.

    Najprej o prašičih in humanemu ubijanju za manj stresne, a vendar z adrenalinom polne, zrezke.

    Človek je meso.Je tudi sadje.Nekoč si je celo drznil pojesti ribo v morju. Vendar ta debata ne pelje nikamor, ker dobro vemo, da tisti, ki zagovarjajo strog jedilnik brez mesa imajo toliko prav kot tisti, ki zagovarjajo strog jedilnik samo z mesnimi izdelki. Obe skupini pametnjakovičev pa veselo kadijo naravno pridelane cigarete, ki so v naravi že od nekdaj.

    Ne morem mimo osebnega zgražanja človeka, ki celotno skupnost označi kot “krvoločne”, če sam na čustveni ravni ne razume takšnega odziva. Kot kaže ga je bolj pretresla novica o kazni kot novica o samem zločinu. V razmislek gospodu Volku o civilizirani družbi, ki nikakor ni krvoločna, je pa vsekakor NAPREDNA! Pred skoraj sto leti so imenovali vojno vseh vojn kot prvo svetovno vojno.Ostale vojne pred tem so za večino Pohodnikov odšle v pozabo-ljudje so bili preprosto barbari. Pred skoraj sedemdesetimi leti je Zemlja, ki si jo je človek vedno hotel polastiti v svoje roke, zopet dobila material za gnojilo, tokrat v častni, pošteni in dobri drugi svetovni vojni. Naj preskočimo vsa natolcevanja vmes, preidimo na našo formalno desetdnevno vojno, pa pred desetimi leti bombardiranje srbije iz krvoločnosti po pravičnosti. Naj ne pozabimo, da je ravno v tem trenutku, nekje v enem izmed tistih čudnih muslimanskih mestih, z dinamitom opasan krvoločnež pojedel svojo malico in se v imenu pravičnosti za svoje ljudstvo odpravil širiti svoje sveto poslanstvo na bližnjo tržnico. Dobesedno.

    Vendar, še vedno smo ljudje.Kot da je tako težko sprejeti, da so ljudje z vsemi telefoni, televizijami, časopisi, knjižnicami, in z vsem možnim znanjem, še vedno krvoločni. Ne, ne more biti res. To je preprosto absurdno.

    In gospod Volk majuje z glavo, ker je slabotni Avsrijec tako ali drugače pred pragom dostojne smrti.

    Zakaj so se potem takoj po vojni trudili soditi vsem generalom in oficirjem in častnikom, ki so koordinirali masovne poboje? Saj so ti ljudje že stari, je bila odprta debata, le zakaj bi jih trpali v zapore?

    In toliko o haaškem sodišču,ki neusmiljeno preganja človeka, ČLOVEŠKO BITJE!, ki je le uboga, nežna duša, drugim nežnim in poštenim dušam, narekovala poboje celih vasi.

    Mogoče je potrebno igrati igro demokracije na isti ravni, ne pa da se igramo altruiste in živimo dvojna merila.

    Mogoče bi Fritzla lahko dostojno usmrtili, kot se po humanem načinu lahko, dostojno usmrti svinjo. Tako bodo tudi društva proti mučenju živali bila zadovoljna.

  53. ELVIS - 11.05.2008 ob 20:45

    Fritzl je dober človek, zapomnite si to!!!

    Lep pozdrav vaš ELVIS

  54. Hex - 13.05.2008 ob 16:30

    Nekdo, ki tako ravna z drugimi nima pogojev, da bi bil dober človek, zapomni si to!!!

  55. unis - 14.05.2008 ob 15:12

    oprosti, ker sem tsko direkten. Kdaj ti veš, da človek grdo ravna s tabo? Jaz vem, da si to samo domišljam, če je res ali pa ni, dvom vedno boli :)

  56. rus - 19.05.2008 ob 15:42

    mislim da se usi strinjamo da je frizl grdo ravnal z žrtvami Elvis pa naj pove en sam argument ki potrjuje da je fritzl dober človek

  57. Dajana - 20.05.2008 ob 14:22
  58. strojnik - 20.05.2008 ob 14:28
    strojnik

    Ma pusti to Dajana. Jaz bi ga vseeno skuhal… :evil:

  59. Dajana - 6.06.2008 ob 13:54
Na vrh

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !