Iz volkovega b(r)loga

Čista vest je le simptom slabega spomina

Clickroll: Buba švabe

Komentiraj

Objavil/a Alex van der Volk 7.10.2007 ob 12:21 ob 12:21 pod Clickroll, Šnopčki za dušo

In gremo naprej s predstavitvijo blogov in blogerjev iz Volkovega Clickrolla. Tokrat bom predstavil enega prvih komentatorjev Volkovega b(r)loga, ko sem se odločil, da le-tega razširim tudi na Siol. Včasih se zgodi, da te ime ali nick dejansko zavedeta in si tako o nekom ustvariš neko fiksno idejo. A ko ga začneš brati ugotoviš da je ta bloger duhovit, da je iskren, da je oseben, da je zanimiv, da je…

Buba švabe

Kdo?

Tisti bloger, ki svoje zapise označuje z besedno zvezo “brezveze sploh krneki”.

Kje sem prvič naletel nanj?

Ko te nekdo komentira, je skoraj nemogoče, da ne bi kliknil na njegov nick in pogledal “od kod prihaja”. Od začetka ga nisem bral, saj sem bil (predvsem zaradi nicka) prepričan, da je eden od Fetalijevih tipičnih.

Zakaj ga rad berem?

Ko sem ugotovil, da sem se motil in začel njegove zapise dejansko brati, sem ugotovil, da je bloger s katerim imam veliko skupnega. Naj se gre za osebne zapise, reportaže, videospote, humor, ali marsikaj drugega. Iz njegovega bloga veje iskrenost, ki jo človek enostavno začuti in tudi zato vsak njegov prispevek vedno znova rad preberem.

Ga komentiram?

Precej redno, a še vedno samo takrat, ko bi resnično rad nekaj pripomnil

Kaj me pri njem moti?

Precej nerad priznam, a gojim antipatijo do tem, ki omogočajo ozek (in prav zato tudi višji, oz. daljši) tekst, z widgeti povsem na dnu. Enostavno se mi zdijo vse preveč nepregledne. Drugih pripomb ne bi imel.

Kaj pogrešam na njegovem blogu?

Naj še tako tuhtam… Ne najdem popolnoma ničesar. Še posebej odkar me je končno dodal med svoje povezave1 :)

Ga poznam osebno?

Ja, na Blogresu naju je predstavil Pi.Roman. Takrat sem tudi ugotovil, da le ni eden od Fetalijevih tipičnih.

Kaj bi ga vprašal, če bi imel na voljo le eno vprašanje?

Buba, zdaj pa odkrito in pošteno priznaj, na kateri stopnji je projekt videoigrice, za katero si nas spraševal o čem naj se gre?

  1. šala [nazaj gor]
 
13 odgovorov na “Clickroll: Buba švabe”
  1. mojcas - 7.10.2007 ob 12:30
    mojcas

    Full dobra ideja Volkec! Bubo tut jaz redno prebiram in moraš ga imeti rad, pa basta! :D

  2. buba švabe - 7.10.2007 ob 12:39
    buba švabe

    Temo mam tako, kot jo mam, ker omogoča največ nastavitev (poljubno lahko zamenjaš barve, pisave, glavo, vse). To, da je vse na dnu je edini minus. Sem pa nekaj časa mel to temi, ki jo imaš ti in mi je dejasnko tudi všeč. Mogoče bom enkrat celo preklopil nazaj, če se le da glavo zamenjat. Pa se verjetno ne da…

    Igrca? V fazi pregovarjanj s potencialnimi soavtorji. Trenutno pregovarjanja stojijo. :(

  3. strojnik - 7.10.2007 ob 12:50
    strojnik

    Oba sta nežni dušici. Vsaj meni se tako zdi… :-)

  4. Snowblind - 7.10.2007 ob 13:02
    Snowblind

    Se strinjam s Mojco … ful dobra ideja :D

  5. Alex van der Volk - 7.10.2007 ob 18:11
    Alex van der Volk

    @Mojcas: Resnici na ljubo, je Bubašvabe že tretji iz tega projekta, nekoč pa prideš na vrsto tudi ti. Hvala za pohvale

    @Buba Švabe: Nočem reči, da moraš spremniti temo, moje subjektivno mnenje je, da mi gredo ozke teme z widgeti na dnu ful na živce. Občutek imam da so nepregledne in to je to. Glave pa se ne da zamenjat. Razen barve. Škoda za igrico, ampak če potrebuješ scenarij, ga lahko napišem jaz, več pa ne zmorem napisati

    @Strojnik: Hja, za Bubo ne morem govoriti, lahko pa zase rečem, da znam čutiti. To mi je reklo veliko ljudi in baje da to pri moških ni ravno pogosta lastnost

    @Snowblind: Hvala

  6. buba švabe - 7.10.2007 ob 18:35
    buba švabe

    Js opažam, da sm bistveno drugačen od večine. Večina ljudi je totalnih debilov, js sm pa iber pametn. :twisted:

    Not.

  7. sosed - 8.10.2007 ob 13:29
    sosed

    haha, Buba, tale zadnji argument je pa zmagovalni! ;)

    če se lahko vključim v debato okoli tem. mene kot obiskovalca bubinih strani je tudi sprva motilo to scrollanje proti dnu, tako kot me je recimo motila zlobina črna barva in še nekaj je takšnih… pa vendar, ko nekoga redno bereš se mi zdi, dA postane izbran temPlejt del njegove identitete, ali pa recimo raje del slike, ki si jo ustvariš o avtorju, njegov imidž. tako da nikkor nisem pristaš pogoste menjave grafične podobe strani ali bloga oz. če se to zgodi, naj bo za tako potezo res orenk razlog! ;)

  8. Fetalij W. Tyschew - 8.10.2007 ob 17:03
    Fetalij W. Tyschew

    buba, veš kaj sem jaz opazil… poglej pri maky-u, on ima enako temo, ampak ima širše to na sredini… pomoje če je širše kot 600 pik, začne navigacija delovati, ker če greš z miško nad tisto kjer piše “navigacija”, se odpre tisti meni, ki ga imaš sicer na dnu… to je to. ampak jaz ne grem čez svojih 550 oz. 530 ali koliko že imam. enostavno ne bi mi sedlo :D

    sicer pa meni buba nikoli ni deloval eden tipičnih. z juga mogoče (zarad nicka), tipićen pa ne :D

  9. Alex van der Volk - 10.10.2007 ob 15:06
    Alex van der Volk

    @Buba Švabe: Good point :)) Drugače pa obvezno moram dodati eno manjšo pomanjkljivost, ki sem jo opazil prav pred kratkim, natančneje včeraj. Končno znam namreč uporabljati Google reader (mater sem genij, not) in ker ti, Fetalij, Chef in še kdo uporabljajte funkcijo “beri naprej”, oz. prelom strani, vašega prispevka prek readerja ne morem prebrati v celoti. Kar zna biti v službi, kjer do readerja imam dostop, do Blogosa pa ne, kar precej zoprno. Ampak to je pač vaša odločitev

    @Sosed: To o temi se popolnoma strinjam in si nekaterih blogerjev, vključno s teboj ne znam predstavljati s kakšno drugo temo. Enostavno se navadiš. Z vsemi widgeti, ki jih jaz imam, enostavno potrebujem trivrstično temo in imel bi tisto oranžno in simpatično kot jo ima Had, a če grem nastavljat glavo po meri, mi ta (moja) ne pokrije cele stare, ampak se ob robovih še vidi oranžno. To se recimo lepo vidi pri Blazzzu. Klinc, kar naj ostane ta Andreas v sinji barvi, mi je všeč. Ampak ozke teme z widgeti na dnu mi pa niso in mi nikoli ne bodo sedle. Ampak jebiga, to je moj probljem :D

    @Fetalij: Pa res, sem zdaj pogledal k Maky-ju in razlika je očitna, kljub enaki temi. Ne bi te rad (že zdaj - šala) kritiziral, ampak za tvoje objave je tema včasih res preozka. Za Buba pa, kot sem rekel. Človeka ne bereš, ker si na podlagi nicka ustvariš neko fiksno idejo, nato pa zamudiš ogromno dobrih zapisov. Ti si mi vedno deloval kot kakšen študent filozofije in ruske književnosti. Dejansko samo zaradi nicka.

  10. buba švabe - 10.10.2007 ob 15:40
    buba švabe

    Kar se tiče funkcije “read more”, meni se je zdelu fino, ko sem jo odkril. Njen namen je privabiti bralca, da klikne in brebere cel zapis in mogoče še kakšnega starejšega za povrh. V readerju dobiš samo objavo in nič več (včasih celo samo tekst, brez slik in videa, odvisno od programa in nastavitev). Včasih objava izven konteksta bloga celo sploh nima smisla ali pa ima drugačen pomen ali kaj takega.

    Poleg tega je brez preloma naslovna stran bloga še bolj nepregledna, ker so potem zadnje objave tam v celoti, kar zna biti hudo dolgo (da niti ne omenjam dolgega časa nalaganja). S prelomom pa so na prvi strani bloga samo prvi odstavki vsake objave.

    V glavnem žal mi je, da ne moreš brati Siolovih blogov iz službe, ampak po moje tega ne bom spreminjal. Mogoče, če bo res treba. Ampak zakaj pa ne moreš na Blogos? Kaj pa google reader? Se ga da nastavit, da potegne dol celo stran?

    Kar se tiče širine je pa tako, da je ozek tekst, ki je razdeljen v odstavke, bistveno bolj berljiv kot isti tekst, ki se razprostira čez celo širino ekrana. To sem enkrat bral v enem članku o dizajnu in prijaznosti do uporabnika/bralca. Pravilu se menda reče 8×8x8. V srednje dolgem sestavku s 500 besedami naj bi bilo 8 odstavkov z 8 vrsticami na odstavek in 8 besedami v stolpcu.

    In se strinjam s tem. Sam imam sicer tako širino, da pride povprečno okoli 16 besed na stolpec, moji odstavki so pa od 4 do 8 vrstic dolgi, ampak v grobem je to to. Vse, kar je širše od 16 besed, je zelo utrujajoče za oči. Tale tvoja tema ima recimo, če okno razširim čez cel zaslon, v povprečju čez 35 besed na stolpec.

  11. Fetalij W. Tyschew - 10.10.2007 ob 15:48
    Fetalij W. Tyschew

    volk, sem poskušal širiti temo, pa mi enostavno ne paše… tako kot je zdaj, mi še najbolj ustreza :P sicer tekst izpade malo dolg, ampak ker se po vrsticah potuje hitro in so dokaj kratki odstavki, se naenkrat znajdeš na koncu, kar je kul :D

    moj nick je pa bil kar dobro premišljen ja. sem hotel nekaj “književnega” in “s težo” :P sicer pa sam gledam bolj na naslove objav kot na nicke… nekako tako no :) je pa res, da če je nick zanimiv…

    švabe, a si pogledal, jebemu sunce… pri maky-u deluje navigacija, ker ima sredino zelo na široko naštimano ;) pri nama pa očitno zmanjka prostora za tiste stolpce… to mora avtor teme popravit… upam da bo čimprej :)

  12. Alex van der Volk - 10.10.2007 ob 16:01
    Alex van der Volk

    Buba, buhnedej spreminjat. Vsak ima svoje tako kot mu je všeč in če nekomu ozke teme niso všeč, je to njegov problem. Recimo moj. A tebe moti širina mojega teksta? Ker meni je pa ravno zato všeč, ker je nekoliko širši. na Blogos pa iz službe ne morem, ker je zaklenjen, medtem ko vse funkcije strica Googla delujejo. Bo potrebno malo pocukat za rokav strica Piromana :))

    Fetalij, kot sem rekel Bubi. Če tebi tako paše, odlično. Če komu drugemu ne pa je to izključno njegov problem. Je pa res zanimiva zgodba kako si prišel do svojega nicka. Čisto nekaj drugega kot Wilde :D

  13. buba švabe - 10.10.2007 ob 16:25
    buba švabe

    @fetalij: Ja, sem vidu, pa še pr ene par drugih tut (opažam, da je ta tema kar precej popularna). Prasci. :P

    Glede nicka pa, ko sem prvič čist slučajno prebral, mislim, da je bil dnevnik Fetalija kdo-bi-vedu-kateri-del, sem si mislil “ok, neki ljubitelj ruske književnosti, še kar zanimivo, ampak meni ruska književnost ni draga, naslednji prosim”. Pol pa, ko sem čist slučajno prebral še enih par objav, se mi je končno zasvetilo “pizdarija, ta tip pa genijalno piše”. :D

    @alex: To s širino je subjektivna stvar, čeprav ima dejansko nekaj fiziološkega ozadja. Pač tako smo narejeni, da je branje ozkega stolpca fizično lažje kot branje dveh dolgih vrstic.

Na vrh

Komentiraj