Iz volkovega b(r)loga

Oprostite, ali govorite primorsko?

Slovenski nateg leta

Komentiraj

Objavil/a Alex van der Volk 14.09.2007 ob 01:42 ob 01:42 pod Namenjeno tebi, Žlica pelina

Pa ga imamo. Slovenskega Borata namreč. Artur Štern je sporočil, da je bila cela kampanja “Gola resnica” čisti medijski nateg, pri katerem je poleg njega in Jasmine ter množice drugih sodeloval tudi Franci Kek, vse skupaj pa sta povezovali spletni strani Vest.si in Izklop.com. Konec je, bili ste nategnjeni, oz. po Ashtonovsko rečeno: you’ve got punk’d. Vse skupaj, najzanimivejše stvari celega cirkusa, bodo zdaj uporabljene kot gradivo za izdelavo dokumentarnega filma, ki bo razkrival vso nestrpnost in zaprtost majhnih in zadrtih Slovencev. Hja, nismo bili samo nategnjeni, bili smo celo “ownani”1. Ampak ali je temu res tako? Sam bi se raje vprašal kaj neki to pomeni za spletni strani, ki sta pri tem sodelovali…

Vest.si sem imel za verodostojen medij. Zares, njihove prispevke si rad preberem in ogledam in dejansko sem bil mnenja, da so, kot popolnoma neodvisen medij popolnoma nepristranski. Poročila z Jonasom so bila vedno poslastica, s katero se 24ur enostavno ni mogla primerjati. Hej, Jonas nas v svojem zadnjem prispevku celo sprašuje, kako narediti kvalitetno reportažo! Le zakaj? Za nadaljnje nategovanje (pardon – ownanje) naivnih ljudi? Dragi Vest.si, v tistem hipu, ko si priznal svojo potegavščino, si se negiral na celi črti. Spoštuj vsako vest in vse ljudi. Kaj že to pomeni? Zame laganje in ustvarjanje lažnih novic – kar dejansko ste delali – ni in ne more biti spoštovanje ljudi. Kje ste imeli vest, je zame nerešljiva uganka. Stvar je sicer smrdela, kar smo nekateri nekajkrat omenili, a z vsem skupaj ste šli absolutno predaleč. In ne morem verjeti, da ste v to farso zvabili slovenskega Johna Keatinga. Ali je morebiti on vas? Ali je za vsem skupaj kar Franci Kek? Zdaj se manjka samo še to, da bi en dan objavili, da ste od vsega začetka sponzorirani s strani Aktivne Slovenije. Mene to ne bi več presenetilo. Žal mi je za vas, ker vaš projekt je dejansko bil zavidanja vreden in odlično zastavljen, zdaj pa ste kredibilnost izgbili po lastni neumnosti. Pa kdo vam bo še verjel, ko boste naredili intervju z (recimo) Drnovškom? Vsakdo bo pomislil, da je to fake posnetek, katerega ni težko narediti na najbolj zakotnem domačem računalniku. A tudi to ni bilo dovolj, Vest.si očitno le ni dovolj dobro obiskan medij. Zraven je morala priti ena najbolje obiskanih slovenskih strani, Izklop.com.

In že smo pri moji najljubši spletni strani. Kaj si je Izklop mislil, da je začel igrati to igro, je zame nerešljiva uganka. Ve se in javna skrivnost je, da sta Saša Pelko in Franci Kek odlična strankarska prijatelja. Saj veste, roka roko umije, Rock Otočec je le ena točka medsebojnega sodelovanja. Toda kaj je prijelo Andreja Belino, da je na to igro pristal? Če je prodal Izklop, je to že dovolj žalostno, vendar je mene bolj presenetilo nekaj povsem drugega. Pustimo to, da je Izklop vsaj dvakrat na teden “linkal” Vest.si in njegove videoposnetke Arturja Šterna v “predsedniški kampanji”. Konec koncev je namen te spletne strani iskati znimive stvari po medmrežju, čeprav se prvotni namen strani čedalje bolj izgublja, a o tem pozneje . Recimo, da so bili komentarji2 zares namenjeni temu, kar se je Kek trudil dokazati. A Izklopu to ni bilo dovolj. O ne, saj se je nekega dne pojavila tale tema v kateri “zaskrbljeni” Šternov znanec poizveduje, kam je izginil predsedniški kandidat, ki se mu že dva dni ne javlja na telefon. Ne, tudi to ni bilo dovolj, saj se je t.i. MarkoN še nekajkrat pojavil in vedno znova ponavljal eno in isto. Kako ga skrbi za Arturja, ki se je zadnje čase čudno obnašal in kako se boji, da se mu je kaj zgodilo. In zdaj, po koncu farse? Oh, kakšno prijetno presenečenje, saj dobimo od MarkaN le tole sarkastično sporočilo:

Sorry guys, youve got punkd! :)

To pa sodu izbije dno. Izklop, šli ste čez vsako mejo dobrega okusa. Toliko ljudi vsak dan izgine, vi pa tole izkoriščate sebi v prid? Je obisk spletne strani, ki postaja čedalje bolj novičarski portal in čedalje manj stran, ki naj bi bila namenjena zabavi, res vreden norčevanju iz vseh izginulih ljudi? S tem ste dejansko manipulirali z uporabniki in igrali na njihova čustva, kar je zame popolnoma nesprejemljivo. Ne, farsi ni bilo dovolj objavljati fake posnekov, bilo je potrebno pritegniti širšo, nekoliko mlajšo populacijo in manipulirati z njimi. Seveda, mlajši se na politiko ne razumejo še najbolje, oni bodo povedali kar jim leži na duši, zbiranje dokazov, da smo nestrpen narod pa je tako ali tako bil namen vsega, kajne?

Kaj reči na koncu? Čestitam, uspelo vam je. Carji ste, mi pa smo ostali ownani osli, ker smo vam nasedli. Eeeee!!! Zame ste budale! Je bilo vse to res potrebno? Vest.si je izgubila verodostojnost in dobro ime in sam jim ne verjamem več. Izklop je manipuliral z uporabniki, kar je nedopustno. Je bil povečan obisk in dokumentarec, ki bo najbrž napovedan kot kontroverzen res vreden tega? Pomislite malo, nato pa se lahko tudi iskreno opravičite svojim uporabnikom. Če vam je ostalo še kaj jajc.

Alex van der Volk

  1. še kar ne vem kaj točno to pomeni, ampak bržkone nič kaj posebno dobrega [nazaj gor]
  2. veliko le-teh je bilo dejansko pod vsako mero dobrega okusa [nazaj gor]
  • Share/Bookmark
 
45 odgovorov na “Slovenski nateg leta”
  1. joste - 14.09.2007 ob 02:11
    joste

    A da je tolk hudo to Volk? Men se zdi pa cist soliden povprecen dzouk. Izklop še vedno včasih prečekiram, Vest.si pa že pred tem nisem ne vem kaj obiskoval. Ownan je bil pa samo tist, ki bi po vsej tej akciji Šterna volil. Jest sem pričakoval sicer da bo sredi kampanije pristal v ustanovah Ljubljana Polje.

  2. Connard - 14.09.2007 ob 03:33

    Ahaha, kak own? Kdo je pa sploh resno jemal Šterna oz. dejansko verjel, da je neka kompetentna politična figura, ali pa da ima v resnici željo postati predsednik. Vsi s ščepcem razuma s(m)o ga imeli za klovna. Dejansko ostaja klovn tudi po razkritju – človek v zrelih letih s pošlihtanim življenjem se sploh ne bi spustil v kaj takega, zajebancija ali ne. V vsakem primeru je attention whore. Isto bi bilo, če bi Damjan Murko nenadoma naznanil, da ve, da je slab pevec in da nas je samo dobro zownal. Še kar bi bil klovn. Tega šternovskega debila pa, prosim, ne primerjaj z Boratom, ker on je res naredil own, recimo pokazal, da imajo ameriški malomeščanski tepčki dobesedno raje, če k večerji prineseš drek, kot pa prostitutko. No, splošno gledano je Borat zelo dober film, samo se mi ne da zdaj razlagati, zakaj je temu tako. Aja, vest je itak dokaj zajebantska stvar (ne v smislu (stalnega) podajanja neresnic, temveč v smislu jedkega cinizma) in na tvojem mestu ne bi jemal njihovega slogana tako smrtno resno, lol.

  3. dahvor - 14.09.2007 ob 04:16

    …torej ta igra v slovenskem teatru politike ni bila dobra, komedija, monodrama tudi ne, takorekoč, neobioskana, torej je z zgubo poslovla in bankrotirala…mogoče, bi moral na glavo se postavit in tako obrnjen ostat…zanimamje Volilcev bi samo rastlo, koliko čadsa bo vzdržal, Gospodična Gola resnica bi stave pobirala, Kolinska bi reklamo za Dr. Ötkerja puding postavla, pivovarne bi pa kar tekmobvale, da čim več piva, za degustacijo dajo, borzni posredniki bi vsak dan 10 minut zastonj nasvete dajali, kakšen frizerski salon, kozmetični laboratorij bi za lepoto cele scene, seveda za promocijo….za pšromovirat se pa plača in igra bi še velike uspehe prinesla, kot stranske učinke, nepredvidljive…zmaga v prvem krogu bi bla logična. tako pa toliko zamer, saj je samo igra Človek ne jezi se, raje malo goljufaj, ko se Človek-Igralec jezi je najlaže zmagat.

  4. dahvor - 14.09.2007 ob 04:41

    …na Vesti je pa najboljša nadgradnja, ko je g. Jonas k športu, šahu, še poker dodal … ma ideje, edini, drugače je pa samo poleg največ ene tri za pogledat, na teden, včasih se ob pogledu na kazalo, kar črno pred očmi in moram takoj naprej, naprimer kako se uni dobrotmik za đip drži in se veselo reži, kašno lepo nagrado, bo za goljufanje, od države pokasiral…Delavci pa za 2% jim plačo povišat, ki manjša, kakor berem, ne more bit, morajo titovko en dan nosit, drugi dan pa po kolenih okoli oktarja, seveda brez titovke na glavi kolenit-hoja po kolenih…in brez izjeme, vsak dan eliti, vsaj 5 minut ploskat … ko sliši kaj obljublja … meni še ni uspelo ugotovit, razen, da pijanci, kafetomani, tabletomani – ja – kadilci so že tm-tm, narkomani pa pollastni tradiconalni podobi jih takoj s vsemi sredstvi spremenit … in metelkovo prodat-kar umetniki naj še življenje na cesti izkusijo, filmarji bodo vse posneli in bo veči hit, kot Borak-nisem ga gledal-samo odlomke in kritike poslušal in sledil koliko je v enem tednu po teatrih kasiral-pa sem pozabil, ni bilo tako šokantno…ti slovenski, pa bodo še šokantni inkaso sigurno imeli … slišal, verjetno mu je ušlo, tako kot onemu, da bo kranjskiwood naredu, da je Slovenija Europski filmski Tiger, sicer je šele v fazi Tigrčka pred kratkim rojenega ampak bi v Tigra zrasla … vsi pa vemo, koliko skrbi, so naši eliti že Azijski Tigri nardili in zdej še tisti trije Sibirski, ki so še ostali, če so pa kao tradicionalno zelo cenjeno zdravilo na Kitajskem…primerljivo samo z alkoholom v Sloveniji…koliko noči brez spanja … me prav zanima, če bodo slovenski politiki tudi življenje pisali in izdajali, za priboljšek k penziji…pa bomo zvedeli, kašne skrbi so preživeli…če se pa Tigri po okolici potepajo, to le niso take zverce kot so medvedki in volkovi, to so prave zveri, iz risank in knjig in stripov.

  5. blogerskifukac - 14.09.2007 ob 07:50

    ojej. Kako dramatično. Izgubili kredibilnost. Ne bom več zaupal. Je mogoče, da si šele sedaj izgubil medijsko devištvo? Fak no, če noben ni vedel, kaj štern dela, kako naj bi vedeli mediji? Kaj, a po tvoje bi morala vest takoj izjavit “Štern je blefer, snema film, ne bomo ga jebali tri posto?” Misliš, da so novinarji neki marsovci, ki iz niča potegnejo največje zgodbe? Daj daj, ti se raje nehaj afnat s svojim Volkom in preberi kakšno knjigo o medijski kulturi!

  6. blogerskifukac - 14.09.2007 ob 07:51

    ojej. Kako dramatično. Izgubili kredibilnost. Ne bom več zaupal. Je mogoče, da si šele sedaj izgubil medijsko devištvo? Fak no, če noben ni vedel, kaj štern dela, kako naj bi vedeli mediji? Kaj, a po tvoje bi morala vest takoj izjavit “Štern je blefer, snema film, ne bomo ga jebali tri posto?” Misliš, da so novinarji neki marsovci, ki iz niča potegnejo največje zgodbe? Daj daj, ti se raje nehaj afnat s svojim Volkom in preberi kakšno knjigo o medijski kulturi!

    Pa še to – najbolj na kurac mi grejo ljudje, ki vedno v vsako zgodbo vključijo “koliko je krivic v sloveniji, pa se noben ne ozira na njih”. Taka drža jasno kaže, da ti nimaš čisto razčiščenih pojmov o tem, kaj delajo in kako delajo mediji. Jebemti, sej novinarji niso švarcanegerji.

  7. Rado - 14.09.2007 ob 08:12
    Rado

    Dragi Volkec,

    malo preveč si zadevo zmoraliziral. Jaz vidim glavno poanto Vestovega pristopa in sodelovanja pri gornji akciji, da nas sili v to, da mislimo sami, da sami ustvarimo svoj odnos do slišanega in ne, da novici, ki jo slišimo preprosto verjamemo.

    Meni se zdi njihov tovrstni prispevek neprecenljiv.

  8. Dr. Onyx » » Izjava dneva - 14.09.2007 ob 08:15

    [...] Onyx v odprti brzojavki podpore (dr.) Šternu [...]

  9. neznanec - 14.09.2007 ob 08:36

    Štern je car. Saj ga lahko kljub temu voliš. Na volilnem listku prečrtaj vse druge in dopiši Šterna. Saj je bolj realen kot vsi drugi kandidati.

    …škoda da ni več Ivana Krambergerja…pol bi šele mel zabavo.

  10. jAO - 14.09.2007 ob 08:50

    Jao človek pa dej nehi jokat? Fora je bla dobra, v celoti uspela, Keku vsaka čast, da si je spomnil kaj takega v tej naši dolgočasno medijski kokoški, Izklop in Vest pa nista nič izgubila, kvečjemu pridobila, saj narod privabljajo take podobne stvari in afere, ne pa dolgočasne in zlajnane storije na ostalih portalih.

  11. chef - 14.09.2007 ob 08:54
    chef

    Oooooo, nek butelj se zgoraj brez z razbitim nosom sprehaja po mestu, stresa neslane šale in se norčuje iz funkcije predsednika RS, ko ga nekaj ljudi ozmerja, pa zaključi z dokumentarcem, da smo Slovenci nestrpni.

    Mar bi takega nategovalca kje kovali v zvezde?

    Pa če bi bil vsaj smešen!

  12. just me - 14.09.2007 ob 09:30

    Štern je kakor koli ga obrneš in pogledaš idiot par excelence!

  13. just me - 14.09.2007 ob 09:31

    Pardon….excellence :)

  14. Nely - 14.09.2007 ob 09:39

    No pa čist res, a si lohk predstavljate kak predsednik bi on bil? Mislim, podn od podna, potegavščina ali ne, pokazal se je kot neresen, otročji, malo zaostal človek, kateremu res ne vem, kdo mu je podaril temu diplomo? No ja, dosegel je pa, da ga je veliko ljudi spoznalo, vsaj nekaj.

  15. Branč - 14.09.2007 ob 09:52

    Dobro je to v toliko, da bodo prihodnjič mediji bolj pazljivi s klovni, dokler ne vložijo uradne kandidature. Z nategom služit je vsekakor malo sporno, tu se strinjam z Volkom.

    Me pa res zanima, ali je tudi buške in kraste oddigral, al jih je pa res dobil po gobcu ?!

  16. Dejan Kaloh - 14.09.2007 ob 09:54
  17. anka - 14.09.2007 ob 09:55

    Ljudstvo je res spoznalo, kakšno teslo je. Kdo si želi takšne publicitete? Nezrel, nedonošen, zakompleksan.. osel. Če ne bi to bil, bi počel kaj bolj pametnega in koristnega.

  18. Artur Štern in Franci Kek sta zaj***la slovenske ljudi! - drugič! - 14.09.2007 ob 09:57

    [...] 2007/09/14 9:57 :: Kar nekam Kar nekamMenim, da bo tale tema še zanimiva, saj so se razpisali Volk in pa [...]

  19. Branč - 14.09.2007 ob 09:57

    Nely,

    tip je član Mense, društva nadpovprečno inteligentnih, drugače povedano, 130 +

    (kaj mu pomaga…) ;)

  20. dalmaš - 14.09.2007 ob 10:13

    ma nabijem ga na … močno mi gre na … in boli me…za njega. tko.

  21. pitboss - 14.09.2007 ob 10:13

    NATEG? to bi bil nateg če bi on zbral dovolj podpisov za kandidaturo. ker pa mu to še zdaleč ni uspelo pa to NI nateg. To je samo zgodba o kretenu ki je afne guncal in debilnih medijih ki so ga pokrivali (no lahko rečemo da je medije nategnil in ownal), medtem ko ljudi ni.

  22. chef - 14.09.2007 ob 10:15
    chef

    Tako kot si povedal, Pitboss.

    Je pa bolj pameten, kot si mi mislimo, ampak, ja, kaj mu to pomaga!

  23. Branč - 14.09.2007 ob 10:21

    Tudi Drnovšek je en sam nateg ljudstva! Dokumentarec-drama-črna burleska..

  24. Nely - 14.09.2007 ob 10:26

    Branč!

    Res en vem od kod mu kvocient 130+ , al pa se mu je od vsega “pametnega” strgalo.

  25. Dejan Kaloh - 14.09.2007 ob 10:43

    @volk: ne vem, morda mi je kaj ušlo, ker dejansko nisem gledal tistega dolgega “sranja” iz Šternovega senika, ampak zakaj je po tvojem Vest izgubila kredibilnost?

  26. anka - 14.09.2007 ob 10:46

    Zaradi mene je lahko Einstein, za take osle je najboljši kramp in lopata.

  27. Andrej Belina - 14.09.2007 ob 12:39

    Volk, žal mi je da tako čutiš.

    Vedet pa moraš, da cilj akcije ni bil nikoli da bi koga vodili za nos, ampak da ljudje začnejo razmišljat z lastno glavo in ne slepo verjeti medijem; kar je dejanska kulturna dediščina enostrankarskih režimov.

    Sekundarni cilj je bil opozoriti, da nekaj ni v redu s sistemom ki dopušča, da se nekateri kandidati naravnost delajo norca iz predsedniške kampanje.

    Stvar pa je bila (proti koncu) že tudi precej prozorna in so ljudje vedeli (ali pa vsaj slutili) za kaj gre. Prav tako zelo dvomim da je bila s tem storjena kakšna škoda.

    Iz mojega stališča sta bila oba cilja dosežena.

    Lep pozdrav, Andrej Belina urednik Izklop.com

  28. horaci - 14.09.2007 ob 13:13

    Verjeti medijem v današnem prostoru vse, že staro pravilo pravi papir vse prenese, net pa tudi. Ko to vse osvojiš potem nisi več razočaran, pa tudi tako čustveno ne odreagiraš.Vsa zadeva pa je bila tako lansirana, da je bilo vse skupaj preveč čudaško, da ne rečem kaj drugega. Vse to pa je bilo poučno, želim si le to, da bi ljudje malo več razmišljali in ne sledili vsaki objavljeni stvari kot edini zveličavni resnici.

  29. Dejan Kaloh - 14.09.2007 ob 13:40

    @ Belina: iz predsedniške kampanje se ne moreš delati norca, ker je to logično nevzdržno. “Predsedniški kampanji” je za kaj takega prav malo mar. Lahko se pogojno delaš norca iz instituta predsednika in iz načina volitev predsednika RS, predvsem pa gre pri zadevi Gola resnica za delanje norca iz samega sebe (pač vsi akterji, ki so pri tem projketu sodelovali). Zraven tega se(uradna) predsedniška kampanja začne šele po vložitvi uradne kandidature pri državni volilni komisiji.

  30. Alex van der Volk - 14.09.2007 ob 16:58
    Alex van der Volk

    @Joste: Kaj je mene predvsem pri Izklopu tako razočaralo, si lahko prebral v prispevku. Naslednjič ko bo nekdo zares pogrešan, ali bo spet nekdo zbežal iz zapora, mogoče marsikdo tega ne bo vzel resno, češ, saj to je še en medijski nateg

    @Connard: To, da je Štern slovenski Borat ni prišlo iz mojega kurnika, temveč z Izklopa. Film Borat sem gledal, fiktivni lik pa sem poznal že dolgo pred prihodom filma.

    @Rado: Sto ljudi, sto čudi. Nočem reči, da sem Vestu in Izklopu slepo verjel, stvar mi je marsikdaj zasmrdela, kar potrjujejo mji posti na Izklopu. Menim edino, da je stvar z manipuliranjem uporabnikov šla čez meje dobrega okusa. Se pa strinjam, da je vse skupaj velikokrat dobro in lepo pokazalo, kako smo Slovenci še vedno nestrpen in vase zaprt narod, kar posti na Vesti in Izklopu le potrjujejo. Stvar zaradi katere se počutim osebno prizadet in nekoliko ponižan lahko prebereš v odgovoru Josteju.

    @Neznanec: Z zadnjim stavkom se popolnoma strinjam

    @JAO: Se ti je zdel ta prispevek jokanje? Meni veliko bolj liči na odprto pismo

    @Chef: Če bi bil smešen farsa pač ne bi uspela. Ampak počakajmo na film. Mimogrede, mogoče pa lahk pričakujemo nekega lepega dne kakšno podobno izjavo tudi od Damjana Murka (Connarda pa bomo obtožili, da mu je dal idejo :LOL:)

    @Just_me: Hja, glede na njegov usgled in doktorski naziv je res čudno, da se je spustil v to. Najbrž mu je bilo vse skupaj en velik izziv, kako bo vse skupaj vplivalo na njegovo nadaljnje življenje je pa povsem drugo vrašanje

    @Nely: Nekateri smo ga kot slovenskega Johna Keatinga poznali že prej in če bi hotel promocijo, tega ne bi potreboval

    @Branč: Popolnoma enako stvar si se vprašal kot jaz. No, mogoče nam na to odgovori film

    [se nadaljuje...]

  31. markopigac - 14.09.2007 ob 18:56
    markopigac

    volkec, Štern je nategnil sam sebe. Ustvarjanje se enega Duleta Vaupotica pa je itak budalizem.

  32. Dejan Kaloh - 14.09.2007 ob 19:32

    @ MP: misli so se nama združile v eno…

  33. Rok - 14.09.2007 ob 22:08

    Volk: “Vest.si sem imel za verodostojen medij. Zares, njihove prispevke si rad preberem in ogledam in dejansko sem bil mnenja, da so, kot popolnoma neodvisen medij popolnoma nepristranski.”

    Kako si lahko to mislil? Pa sploh veš kdo je urednik vest.si? Prosim te no, vest.si kot blog pa ne more biti nepristranski, kot – razumljivo – tudi volkec.blog.siol.net ne more biti.

  34. Rok - 14.09.2007 ob 22:16

    Andrej Belina pravi: 14.09.2007 ob 12:39 Volk, žal mi je da tako čutiš.

    Vedet pa moraš, da cilj akcije ni bil nikoli da bi koga vodili za nos, ampak da ljudje začnejo razmišljat z lastno glavo in ne slepo verjeti medijem; kar je dejanska kulturna dediščina enostrankarskih režimov.

    Rok: Mediji so Šterna prikazali korektno, kar so priznali celo na vest.si, ljudje pa so nad njegovim obnašanjem zgražali, kar je dokaz, da razmišljajo s svojo glavo.

    Andrej pravi:

    Sekundarni cilj je bil opozoriti, da nekaj ni v redu s sistemom ki dopušča, da se nekateri kandidati naravnost delajo norca iz predsedniške kampanje.

    Rok: De gustibus non est dispuntandum. Enim je lahko Šternovo obnašanje norčevanje, drugim je lahko idealni program za predsednika. Pravica do izbire je zelo pomembna in omejevanje kandidature določenim ljudem bi pomenilo kulturno dediščino enostrankarskih režimov, ki jo omenjaš v prvem odstavku. Tako da je možnost, da vsak kandidira prej pokazatelj svobodne družbe (med katerimi slovenija sicer ni ravno visoko uvrščena, ampak z omejevanjem kandidature bi bila še niže).

    Andrej pravi:

    Stvar pa je bila (proti koncu) že tudi precej prozorna in so ljudje vedeli (ali pa vsaj slutili) za kaj gre. Prav tako zelo dvomim da je bila s tem storjena kakšna škoda.

    Iz mojega stališča sta bila oba cilja dosežena.

    Lep pozdrav, Andrej Belina urednik Izklop.com

    Rok: Škode seveda ni bilo, če pa se ti zdi da si dosegel, da ljudje zdaj ne bodo slepo verjeli medijem, je to pač tvoja ocena, ki ji ne morem oporekati.

    Lep pozdrav, Rok, kolega na Izklop.com

  35. ptjeln - 14.09.2007 ob 23:14

    OMB s čim se vi ukvarjate. Pa saj človek ne more verjet, toliko pravih problemov, pa se folk obremenjuje s Šternom in nekimi kao globljimi pomeni cele zadeve. Whatever, če mene vprašate, Slovenci nismo samo tradicionalno zabit narod, smo tudi paranoični in kronično prepametni, kar nakazujejo vsi komentarji in vse skupaj. Ta šala je bila zame popolnoma neslana, v njej pač ne vidim poante.

  36. siggi - 14.09.2007 ob 23:39

    Sekundarni cilj je bil opozoriti, da nekaj ni v redu s sistemom ki dopušča, da se nekateri kandidati naravnost delajo norca iz predsedniške kampanje.

    Se pravi ste povedali nekaj kar že vsi vemo in smo opozarjali – nekateri na žaljiv, drugi na bolj strpen način? Bravo, bravo!

    Primerjava z Boratom? Prosim vas lepo, Borat je ALTERego, Štern je Štern. Nestrpnost Slovencev? Cel planet bi bil nestrpen v takem primeru – zaradi prvega razloga navedenega zgoraj (pa ne učit o strpnosti, ker je GOLA laž, če v življenju niste prekleli koga zaradi takšnega in drugačnega razloga)! Ne rabimo eno opico, ki bi nam pokazau, nas razsvetliu da kr en kekec NE more bit predsenik – to že vemo!

    Vest.si => bolj NEKOREKTNEGA in NEPROFESIONALNEGA medija nisem videl! “Novinar” Denis Sarkić pa sploh zmaga…

    Sem tudi sam aktiven obiskovalec Izklopa in je GOLA sramota, kar postaja ta portal! Kvaliteta ni več pomembna, pomemben je samo obisk (zmotno je misliti, da je povečan obisk povezan s kvaliteto strani), ki pa itak naraste glede na neumnosti ki objavljate! Očitno vidite samo denar, neko propagando, vsak obiskovalec je samo številka… fuj! Uglavnem vedno znova prekosite sami sebe!

  37. Branč - 15.09.2007 ob 22:56

    ker se je Šterna predstavljal kot karate mojster, mu bi po eni strani kar privoščil, da jih je po nosu resnično dobil..c,c,c…

  38. Rado - 16.09.2007 ob 12:59
    Rado

    Rok, potem mi pa prosim naštej nekaj nespristranskih medijev. (po tvoji oceni)

  39. mica - 16.09.2007 ob 16:57
    mica

    veš Volk, vsaka vas, tudi naša, ima svojega klovna. včasih se ga napije, pa zganja neumnosti, drugič spet se /trezen/ sprehaja gol po glavni ulici, tretjič se v enem dnevu oženi pa loči, četrtič….. četrtič pa gre na primer početi to, o čemer pišeš in nad čemer se zgražaš. Ne, niso Slovenci “od včeraj”, verjemi , da ne. Mogoče le tista- nekakšna “visoko umetniška klika” iz kakšne Žabarije, še verjame, da so ustvarili “projekt”, ki s e bo zapisal v zgodovino.

    V bistvu pa njihovo dejanje izzveni žalostno in vsega pomilovanja vredno. Tako je, žal, bilo tudi tokrat.

  40. Barricade - 17.09.2007 ob 17:10

    Štern je ownal samega sebe. Na koncu je sam izpadel kot največji kreten trenutno v Sloveniji. Njegova pojavljanje v medijih je bilo na hudo primitivnem nivoju in niti malo smešno. Kaj šele resno. Človeku se je moralo hudo poslabšat zadnje mesece in je ta njegova kandidatura le vrhunec vsega tega. Da pa si Štern sam ne bi naredil prevelike sramote (kar si jo seveda itak je ampak zgleda, da sam misli drugače) je imel v ozadju s tem kvazi dokumentarcem le izgovor. Ko je videl, da nima niti najmanjših šans in ko se je že dovolj osmešil in iz sebe naredil klovna je pa iz vsega skupaj naredil “šalo” in si mislil, da je izpadel s tem največji frajer in da mu je nasedla cela Slovenija. Ampak Štern je dejansko hotel biti resen predsedniški kandidat z visoko podporo volilcev. Samo folk vseeno ni naiven. Pa kdo bo sploh to šel gledat? koga bo ta dokumentarec sploh zanimal? Vse kar bo to prineslo je le slaba reklama za Šterna, Keka, vest.si, izklop… kaj si potem sploh misliti o strani, ki takšne Šternove izpade podpira in jih objavlja? Izklop res ni več to kar je bil na začetku. Sploh, če vidiš, da so najbolj popularni posnetki Šterna in Damjan Murka. Toliko o resnosti. Kar pa se vest.si tiče… Tam pa se tak samo spoštuje mnenja Godlerja in Jonasa. Vsi ki pa razmišljajo drugače pa se ve kaj so…

  41. dahvor - 17.09.2007 ob 18:05

    No ja, mislim da je potrebno počakati, da film vidite in potem ocenite ali je Vlogo dobro ali slabo odigral, če so film delali … vsako snemanje zgleda glupo. Da za Predsednika se ne poteguje je bilo takoj po treh minutah jasno…ni nastopal, da bi publiko, v tem primeru volilce, hipnotiziral, da mu zaploskajo in volijo … bolj je nastopal, da se mu za publiko jebe, tako kot meni za bralce in časopisno podjetje Delo in vse, ki si prste tam mažejo, za plačo, če takoj jih potres pokopa, niti ene solzice ne bom potočil, … ni in me ne more s svojim nastopom Dela hipnotizirat, narediti občutljivega …. Gospodična Tjashka to zmore, samo da usta odpre in Dela za skromno plačo, če tanov direktor jim ni dvignil … futuristični dekadent – ta se mi danes, do zdej, najbl dopade…

  42. dahvor - 17.09.2007 ob 18:22

    aaa hahahaha, kaj Folk ni naiven, potem Slovenijo in Svet nič ne poznaš, še slabše kot naiven je – koristoljuben je folk … saj vsak resen kandidat mora obljubljat samo kakšne koristi bo Volilcem dal, naredil, no vsaj ponujal, komunisti bi rekli- usmerjat- v same koristi … da takoj vsako bogatstvo si vzamejo, ki ga vidijo, Volilci …je classica nastopanja resnih kandidatov, ker taki so Volilci, vse izven teh okvirjev nima šans…no sej so Vojne in klimatske spremembe na obzorju … tako in tako je čist vseeno, če filma ne bo na netu, ga ne bom vidu, v kino in na volitve pa tudi ne hodim več.

  43. Alex van der Volk - 17.09.2007 ob 18:33
    Alex van der Volk

    @Dejan Kaloh: Jap, kar nekaj se nas je razpisalo o tem. Hvala za link

    @Pitboss: Ne moreš reči, da mu prav nihče ni nasedel

    @Dejan Kaloh: Jim boš ti verjel, ko bodo naredili prispevek o Strojanovih, ki so se vrnili v Ambrus, ali boš pomislil, da je to še en nateg? Sam bi po vsem tem najprej pomislil na to, da gre za prispevek, zmontiran iz starih prispevkov

    @Andrej Belina: Kot sem rekel, prispevek sploh ne bi nastal, če se ne bi na Izklopu pojavila tema z “zaskrbljenim” MarkoN-jem, ki se je panično spraševal, kam je izginil Artur Štern. Pa to še ni bilo vse, saj se je taisti uporabnik (kdorkoli že je) po razkritju novice, da je vse potegavščina škodoželjno režal, da naj se sprijaznimo nad “ownom” (dobro, mi bo kdo končno razložil kaj je to “own”?). Tisti trenutek smo bili nekateri dejansko ponižani, saj vsak dan v Sloveniji izgine kup ljudi (odraslih in otrok) in po mojem skromnem mnenju se iz izginotij in ugrabitev ljudi ne gre norčevati. MarkoN bi lahko imel toliko jajc, da bi se opravičil, se ne strinjaš?

    @Pigac: Z Vaupotičem je bila stvar drugačna, saj je bil od vsega začetka fiktivni lik. Mogoče je tudi zaradi tega uspel in nato dolgo časa nastopal v TLP

    @Rok: Priznam, da dejansko ne vem. Imel sem jih za nepristranski medij, ker pač niso odvisni od nikogar. Ali se tudi tu motim?

    @Ptjeln: Z zadnjim stavkom si samo potrdil to, kar sem hotel povedati jaz. Da gre za neslano šalo

    @Siggi: Ni v stilu prispevka, ampak z zadnjim odstavkom se strinjam tudi jaz. Žal mi je, da moram to reči, ampak Izklop je dejansko potreben celostne prenove in prevetritve, saj je nastopilo točno to, kar sem jaz napovedoval tukaj:

    http://volkec.blog.siol.net/2006/07/17/vse-najboljse-izklop/

  44. dahvor - 17.09.2007 ob 18:42

    …in kolikor lahko spremljam, se niti en resen kandidat za Predsednika Slovenije…baje so samo trije oziroma kr en sam ni niti z besedico dotaknil Resnih problemov – futurističnih – ,ki jih Slovenija en vagon ima, samo kremšnite delajo in jih s štraubencukrom potresajo…to je zelo resno…na poti do 6 bogatašev Slovencev in 1.999.994 hlapcev-seveda po tapravi vrsti podrejene Slovencev…potrebni so oštri filmi in javni nastopi, ker ni vse podn kar je spodaj … rečejo na radiu študent. bit pa na scenah, kjer se filmi delajo, samo gledat, nikoli ne boš vedel kakšen film delajo, kaj šele ali bo dober ali slab u bistvu je dolg cajt, če nimaš dela in če ekipa ni profesionalna, če pa je gre vse hitro in si skozi fejst zmatran, ker vse od tebe se zahteva, tudi, da se z možgani experimentira, Gospa Dr. ne se jezit, vem, da to ne smejo vsi ampak, da gre kaj naprej, eni morajo skozi kaj poskušat-preizkušat, kuhat in, če se kuha je treba vedno mešat, čiste vode ni treba, ta lahko vre, dokler ne povre in đezva za kavo, skakat po štedilniku začne…včasih gre voda čez in ogen pogasi potem mi pa po plinu zasmrdi in se spomnim, da vseeno kavo samo sem hotu skuhat.

  45. Dejan Kaloh Live on Net » Blogos tudi ti? Dimitrij Rupel kot Siolov hišni bloger?!? - 19.09.2007 ob 08:50

    [...] je pred časom Volkec (in še kdo) pod vprašaj postavil kredibilnost spletnega medija Vest in ko je Jonas v komentarju [...]

Na vrh

Komentiraj

Komentiranje iz tujine je omogočeno zgolj prijavljenim uporabnikom !